Hoe vaak voelen jullie je baby?

29 weken zwanger. Het wisselt per dag. Vooral hoe duidelijk ik hem voel maar dat heeft vooral te maken met mijn placenta die voor ligt. Over het algemeen voel ik hem wel aantal keer door de dag. En op standaard momenten zoals ochtend en namiddag. Maar volgens mij hoef je hier met 21 weken ook nog niet op te letten 

Ik voel de baby soms ook 2 dagen niet. En dan maak ik me ook zorgen. Ik had dit laatst aan m'n VK gevraagd en ze zei dat dit nog niet uitmaakt en dat zelfs mensen de baby rond dit termijn nog niet eens hoeven te voelen. Nu 20+3 zwanger 

22 weken en voel hem ook niet elke dag. VK gaf aan vanaf 27 weken dien je hem elke dag wel even te voelen maar bij 22 weken  etc. is dat echt nog geen vereiste. Hij lag de laatste 2 echo's met zijn rug tegen mijn buikwand en dan schopt ie bv richting mijn rug. Dan voel ik dat sowieso niet. Babies zijn nu nog heel licht qua gewicht in deze periode van rond de 20 weken zwanger. Als ze sterker en steviger worden naarmate de weken verstrijken, dan voel je alles duidelijker gaf de VK aan. Ik voel nu soms alleen wat plopjes en soms merk ik het dagen nieteens op. 
Liefs Zoë

Inmiddels hier dagelijks bericht uit de buik. Nu 23 bijna24 wkn. 
Ligging van placenta schijnt veel invloed te hebben. Ik merk dat nu echt elke week meer te voelen is. Ik voel haar ook pas van week 20 ondanks dat de placenta achter ligt

Ik voel de baby al sinds week 14/15 en met week 16 vanaf de buitenkant. Dit is volgens mij wel uitzonderlijk want het is gekker dat ik hem nu al zo sterk voel dan dat je hem in deze weken nog niet zou voelen. Ik ben nu 20 weken en hij is elke dag aanwezig:) soms iets minder dan de andere dag.

Mijn baby is elke dag aanwezig dat wel. Soms minder soms meer, nu is die al een uur actief aan het schoppen waardoor ik nu dus wakker lig.... had niet moeten zeuren denk ik hahaha

Terug
Bovenaan