Hoe vaak voelen jullie je baby?

Hoi, ik ben morgen 20 weken zwanger en ik voel mijn kleine meid een aantal keer per week ongeveer, niet iedere dag. Ik moet me er echt op focussen wil ik dr voelen (gaan liggen, rustig adem halen, niet praten). Ik voel dr steeds vaker en het wordt ook steeds duidelijker. 

Ik ben 22 weken en als ik eerlijk moet zijn verschilt het echt per dag! Als ik zelf de hele dag druk ben geweest, dan voel ik hem eigenlijk helemaal niet. Maar als ik een rustige dag heb gehad, dan voel hem het meeste! En soms maakt het helemaal niks uit. Wel voel ik hem vrijwel altijd in de avond en de ene avond heftiger dan de andere avond. 

Toen ik zwanger was... 4maart mama geworden van een zoontje voelde ik hem alleen vaak savonds en in de nacht.. en einde van mijn zwangerschap voelde ik hem steeds intenser .. maar overdag vaak niet heel af en toe een schopje.. ik werd daar ook onzeker van.. maar de ene baby is overdag wat actiever en ander in de avond..

voelde hem pas goed vanaf week of 21 a 22

onze baby is nu ook in de avond en nacht actiever dus de ritme van in mijn buik heeft die nog steeds 

Hai ik sluit me even op deze topic aan. Ik ben 23 weken precies vandaag. Ik maak me nu ook sneller zorgen omdat rond deze periode de meeste vrouwen hun baby heel actief voelen bewegen. Al 2 avonden lig ik stil met mijn handen op mijn blote buik en dan voel ik niks of na een kwartier een schopje (waar ik dan nog aan twijfel) ik las laatst dat met 23 weken je buik vaak gewoon mee beweegt, nou bij mij niks van te merken terwijl de placenta achter ligt. Dit maakt me onzeker terwijl hij bij de 20 wekenecho goed en veel bewoog en toen voelde ik ook niks. Dit wilde ik even kwijt. Wil het gewoon goed en duidelijk voelen zodat ik me zekerder voel maar ok. 

Vaak lag ie op echo's met zijn ruggetje richting mijn buikwand dus hij trapt waarschijnlijk richting mijn ruggengraat en dat schijn je dan niet te voelen maar toch! Zucht

Terug
Bovenaan