hoe vaak wakker?

senna slaapt van 7 uur tot 8 uur..... wat een slaapkop he?
heel af en toe wordt hij rond 6 uur ff wakker, kletst dan 2 minuten en valt weer heerlijk in slaap. maar dat gebeurt niet vaak.
wat een makkelijk kind he??

groetjes marijke

Christian sliep al heel snel van 22:00 tot 6:00 uur, maar sinds 6-7 weken is hij het verleerd lijkt het wel! Ik moet er ook 2-3 per nacht uit voor het speentje (zie ook mijn topic over 'doorslaapproblemen'). Misschien is Loek ook gewend geraakt dat mama komt zodra hij even wakker is??
Ik kijk het nog 1-2 weken aan (dan zou sprongetje klaar moeten zijn) en anders denk ik dat we maar eens de tanden op elkaar moeten zetten en hem laten huilen... hem leren alleen, zonder speen weer in slaap te vallen. Maar ik blijf hopen dat hij het zelf weer rechtzet....
Heel veel succes!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (20 weken)

Hoi,

Ik weet niet wat normaal is, emma krijgt om 23.00 uur de laatste fles en slaapt dan meestal tot 8.00 uur. Dan maak ik haar wakker. Soms begint ze al vroeger te kletsen maar valt dan toch weer in slaap. Ik vind het wel fijn zo, ik krijg toch redelijk wat uurtjes slaap ( papa geeft meestal de laatste fles ) en we blijven de volgende dag lekker in het ritme.

Groetjes Monique

hoi Rosanne

Danny slaapt   van 12 uur 's nachts tot 's morgens tussen 5 en 7 dat varieerd nog een beetje. Soms wordt hij tussen door weleens een keertje wakker, maar dan geef ik hem zijn speentje en gaat hij weer verder slapen.

groetjes irene

Wij zijn gezegend met 3 geweldig goede slapers!!! Ze slapen allemaal de hele nacht, zeg maar van 20.00 tot zeker 07.00 uur. Marieke krijgt dan nog de vierde voeding om 22.00 uur. Daar moeten we haar voor wakker maken, waarna ze gewoon weer verder gaat slapen. Degene die ons het meest wakker houdt is Daan, onze middelste van bijna 3. Dan is hij zijn knuffel kwijt en is ie meteen in paniek. Maar dat is niet elke nacht, bij lange na niet. Meestal alleen als er wat is, ziek ofzo.

groetjes,
Sabine

Renske slaapt al 2maanden van s avonds ongeveer 8uur tot de volgende ochtend kwart over 9 en soms later.
Bryan sliep op die leeftijd nooit zoveel, was ook weleens snachts wakker en s ochtends al om 5 uur vaak.

Het verschil is wel dat Bryan een speen had, die we er dus in moesten gaan doen snachts en Renske duimt, en die kan ze zelf vinden!!

Hoop voor je dat het snel beter gaat snachts want je word er wel moe van.

groetjes Mieke
mama van Bryan (1,5jr) en Renske (4mnd)

justin is nu bijna 14 weken en slaapt van half 9 tot half 3/3 uur door daarna ff BV en dan slaapt tie nog tot half 6, daarna BV en slaapt hij weer tot half 9. dan is hij echt wakker!!
maar vooral van half 9 tot 3 is heerlijk dan pak ik snel wat slaap aangezien ik 36 uur werk (eigen zaak aan huis) Hopelijk slaapt loek snel wat meer door voor jullie want ik denk dat dat best opbreekt toch?/

succes

liefs sweety

Hallo Rosanne,

Hier nog zo'n slechte slaapster. Jinte is nu ruim 6 maanden oud. Vanaf een week of 6 slaapt ze al zonder voeding 's nachts door. Maar zeker niet rustig! Er zijn dagen bij dat ze maar één keer per nacht wakker wordt. Maar het is zeer gebruikeleijk dat ze het 3 tot 5 x doet. Ook zij wil dan haar speen en kroeldoek. Tegenwoordig is het tussen 4 en 5 prijs. Mevr. is dan klaarwakker en ligt te kletsen of te mopperen.
Sinds een paar dagen gebruiken wij kindival. Het verricht zeker geen wonderen maar ze lijkt wat rustiger te slapen (tenminste voor 4 uur). Osteopaat, inbakeren, fysio, voeding etc etc. we hebben het allemaal gehad. Nu moeten we accepteren dat ze een moeilijke slaapster is en dat spanningen, prikkels, tanden en alles z'n uitwerking in de nacht heeft (gaaaaaap)... Niet om je te ontmoedigen (of mijzelf) onze oudste (nu 9) is tot 3,5 jaar ieder nacht gekomen , plots was het over en nu slaapt ie als ie kan uit tot een uurtje of 10... Het kan alle kanten op!

Grtzzz Mirjam (mv Jinte, 28-12-2006)

Terug
Bovenaan