hoe vaak wakker?

Naomi is nu ruim 16 weken en slaapt vanaf ongeveer 19.30,   wordt alleen nog zelf wakker voor een fles (tussen 23.00 en 1 uur), maar die drinkt ze met haar ogen dicht, half slapend op en daarna kan ik haar zo weer terug in bed leggen en wordt ze pas weer wakker voor de volgend maaltijd, zo rond 7 uur

Het voordeel bij ons is dat Naomi geen speen heeft en dus ook niet wakker wordt omdat ze die kwijt is...ze gebruikt ook geen duimpje trouwens

Maar ik ken ook veel verhalen over kindjes die af en toe wakker worden snachts...ik denk niet dat er een normale situatie is wat slapen betreft, ze zijn allemaal anders..

groetjes Yvonne

Hallo,

Hier nog 1 met een slechte slaper.
Wout meldt zich nog 1 of 2 keer voor een voeding 's nachts.
De laatst bv is om 0:00/0:30 uur en daarna komt hij tussen 2:00 en 4:00 uur. Geen pijl op te trekken.
Het vervelendst vind ik als hij zich om 2:00 uur heeft gemeld, dat hij dan om 5:00 uur weer komt. Dat zijn toch 2x nachtvoedingen vind ik. Hopelijk slaat hij die van 2:00 uur eens over.
Er zijn goede nachten bij, maar niet vaak helaas.

Het breekt toch best op zo'n nachten, hopelijk heeft hij nu toch echt snel door dat hij best een nacht zonder voeding kan.

Groetjes Nicole

Hoi Hoi,

Schrijf ik hier gisteren op dat Emma zo goed slaapt s'avonds en s'nachts...nou dat had ik beter niet kunnen doen. Normaal gaat mevrouw lekker slapen na de fles van ong. 19.30 uur. Maar gisterenavond begon ze om 22.00 uur ineens hard te huilen. Troosten enzo had helemaal geen effect dus maar even eruit gehaald, schone luier maar niets hielp. Uiteindelijk de fles van 23.30 maar eerder gegeven en tijdens het drinken is ze weer in slaap gevallen. Ik zal maar niet meer te hard roepen voortaan haha
Nou maar hopen dat het eenmalig was.

Groetjes Monique

Hoi

Thijs is nu bijna 5 maanden en slaapt al vanaf zijn geboorte de hele nacht door.
Eerst van 11uur/half 12  laatste fles tot half 7 eerste fles.
En nu slaap hij van half 9 tot half 8/8 uur.
Toen Thijs verkouden was wilde hij wel eens wakker worden s'nachts.

Groetjes Rianne en Thijs

boas slaapt ongeveer van half 8 tot half 8.al maanden.en als hij wakker word is het niet eens meteen voor voeding.ik kan hem gerust een half uur laten spelen en vaak valt hij nog weer terug in slaap.wij zijn best verwent wat dat betreft.mn collega heeft een dochtertje die erg veel ziek is en nu met 1,5 jaar krijgt ze nog steeds nachtvoeding.dit moedigd haar kinderarts ook aan.ze heeft het echt nodig.het zal erg zwaar voor je zijn,maar loek heeft het ook ontzettend hard nodig.hij heeft het ook niet makkelijk gehad he?het is pittig,maar voor een goed doel!hou vol meid

Mats slaapt van ongeveer 20 tot 7/8 uur de volgende ochtend. Ligt er aan hoe laat hij er uit moet. 2 dagen per week moet hij er om 7 uur uit.
Hij wordt eigenlijk nooit wakker tussendoor. We maken hem zelf om 23 uur wakker voor een fles maar die drinkt hij slapend leeg! 's Ochtends is het ook niet meteen onwijze honger gelukkig.
Heel af en toe (is misschien 2 keer gebeurd) wordt hij 's nachts wakker en dan geven we hem gewoon een klein flesje. Iedereen weer blij, haha.

Wij zijn dus gezegend met een hele goede slaper. Sterkte met jouw nachten!

Groetjes Martinique

Terug
Bovenaan