hoe vaak?

A

Anoniem

Guest
beetje rare vraag, maar ben toch benieuwd.
ik heb ergens gelezen dat het het beste is om sex te hebben, om de dag.
dus een dag niet een dag wel een dag niet een dag wel enz enz
nu vraag ik me af, zou het niet beter zijn om het elke dag te doen,
ik bedoel, het is niet zoiets als strijken of de badkamer poetsen, tenminste voor mij niet

haha
ik vraag me af, en als je het niet wilt vertellen, doe je het gewoon niet, maar wat doen jullie?
wij doen het nu gewoon als we zin hebben, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik sinds ik van de pil af ben wel meer zin heb
groetjes
van mij

hey fiepke ik vraag me dat ook wel eens af wij doen het nu ook om de dag en soms zitten er twee dagen tussen...... ik denk dan wel eens shit alweer een dag langer minder kans op bevruchting maar mijn mannetje moet ook elke keer zin hebben he hihihi dat heeft hij wel hoor maar soms ff niet,ik denk ook wel eens zouden we het elke dag doen maar ja ze zeggen dat dat niet zo goed is en ook ik heb meer zin sinds ik gestopt ben met de pil hihihi wij gaan nu naar ronde 9 en ik wil jou verder heel veel geluk en sterkte wensen!!!!!!!!!!!!!!!!!! groetjes xxxxxxxxxxx miranda

wij doen het om de dag...ik heb ook ergens gelezen dat elke dag niet optimaal is voor het zaad...om de dag schijnt het zaad beter van kwaliteit te zijn..maar mijn HA zegt weer dat het niet uitmaakt al doe je het 6 keer op een dag ( auauau) dus tja...tis natuurlijk ook kwestie van geluk en moeder natuurlijk moet toch een handje helpen he.
gewoon doen wanneer je zin hebt lijkt me anders wordt het zon moetje en das niks hoor!! ieder voor zich verder hoor dat voorop natuurlijk. Kan me voorstellen dat als je al langer bezig bent het wel een beetje een moetje wordt omdat het al zo lang duurt..ik zit nu nog in de positie om het voor de fun te doen omdat ik pas in ronde 4 zit..

veel succes en knuffel!!!

Hé Fiepke, lukt het een beetje om even afstand te nemen van dit forum hahaha!
Verslavend hè? Ik ben er elke dag mee bezig en denk dan: ik moet even er niet mee bezig zijn. nou dat even is dan een half uurtje hooguit. Hihi erg herkenbaar hoor!

Maarreh, inderdaad om de dag zegt men! Met name omdat het zaad zo'n 24 tot 48 uur gemiddeld leeft (gemiddeld, sommige langer) en dan "bevoorraadt" je de boel. En verder wordt het zaad bij de maan steeds opnieuw aangemaakt en als je de boel dan een dag laat rusten heeft de man weer voldoende mankracht (lees: zaadkracht) om het eitje aan te vallen.

Ik heb ook vaak dat als we het een keer rond die tijd niet doen van: ohhh, straks was dit HET moment!! Maar dan denk ik gelijk weer: ach ja, het zal vast wel een keer raak zijn!

Heel veel succes! Het gaat helemaal goed komen hoor!

Liefs,
Rosanne

hahaha wat een grappige antwoorden,
nee stiekem is het veel te verleidelijk als ik dalijk moet gaan werken heb ik overdag daar geen tijd mee voor.
ja bij ons is het ook nog voor de fun, en geen zin is gewoon geen zin. heel simpel, alleen op zich is er wel vaak zin... das wel een meevaller natuurlijk
haha
het is altijd maar gewoon weer dat afwachten he
succes meiden!

hahahahaa die fiepke...moeilijk he wegblijven hahahaha
geen probleem hoor, gezellig toch?? tis maar net wat je zelf verstaat onder er te veel mee bezig zijn...als je hier gewoon voor de gezelligheid mee kletst is er niks aan de hand lijkt me. als je het je heeel erg aantrekt als er iemand zwanger is dan lijkt het me idd verstandig om het hier op een lager pitje te zette. ik zelf kan het goed relativeren en ben er vooral voor de gezelligheid!!!

bye bye weeeeer xxxxxxxxx

hahaha
je hebt gelijk
ik ben hier voor de gezelligheid en af en toe een vraag beanwoorden of stellen.
maar ik gun het juist iedereen kei dat ze zwanger worden, mezelf ook wel hihi
beetje kletsen kan geen kwaad.
hoe is het verder met jou?

Ik probeer mijn man ook uit te leggen dat het beter is om de dag

Terug
Bovenaan