hoe vaak?

Hee Fiepke,
Wij doen het ook om de dag, maar soms ook minder.
Ik temperatuur nu, dus zie je een beetje wanneer je vruchtbaarder bent en doen het dan zeker om de dag. Het moet idd leuk blijven vind ik en speciaal zijn, geen broedmachinegevoel zeg maar.

Hallo meiden,

Ik breek ook even in. Ben sinds maart vorig jaar bezig om zwanger te worden, echter al 2x misgegaan. Een keer een prille miskraam en de 2e keer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en heb nu ook nog maar 1 eileider. Maar goed. Wat ik wilde zeggen is dat wij nu al een aantal maanden ovulatietesten gebruiken en dit bevalt ons wel heel goed. Dan is het maar 2x moeten en de rest voor de leuk!!!
via babybrabbel of sensitest kun je ze goedkoop kopen. Misschien ook iets voor jullie.

Groetjes
Ineke

haha leuke verwoording een broedmachine.
ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet bezig ben met ovulatiesticks en temperaturen daar vind ik het nog te vroeg voor.
wel is het zo dat omdat ik een miskraam heb gehad, ik nu nog liever zwanger wil worden.
maar je moet het leuk houden dat is het belangrijkste, je doet het tenslotte toch samen!
succes allemaal

Hoi meiden,

een heel goede vraag eigenlijk.
Wat wij doen is 3dagen achter elkaar: 1dag voor de eisprong, 1dag op de eisprong en de dag erna. en de rest van de maand. In deze 3dagen is het harstikke leuk/lekker

Groetjes en viel plezier tijden het klussen!

ik bedoel de rest van de maand is het meer spontaner......niet de rest van de maand iedere dag :)

Hihi, wij zijn momenteel net konijnen! Het idee dat ik vruchtbaar ben, geeft ons heel veel zin. Alleen in de goede dagen proberen we het ook op de juiste plek te krijgen, terwijl de overige dagen dat maar net van het standje afhangt. (lekker plastisch verhaal, haha!)

Maar wel zo goed als elke dag dus. Mijn vriend (volgende week man!) is erg sportief en roept dus dat zijn zaad elke dag gewoon naar buiten wil. Tsja, wat moet je daar nou van zeggen? Als het niet werkt de komende 6 maanden, zullen we het alsnog wel om de dag gaan doen denk ik.

Eerst moet ik nog geduldig wachten op mijn ongi, want die wil maar niet komen. De krampjes/pijntjes daarentegen wel. Ik heb 2 dagen na m'n NOD getest en was negatief. kan dat misschien te vroeg zijn?

Liefs, Marian

Hoi allemaal,

ook even neit meer gereageerd... wel elke dag meegelezen....

sinds ik vorige maand aan mijn huisarts tips heb gevraagd.... doen wij het om de dag!
En daarna moet ik een uur blijven liggen!

voorheen deden wij het elke dag of soms meer... hopelijk heeft het zin:)

Enne,,,, het is nog steeds lekker :)
liefs LA

Terug
Bovenaan