hoe ver is iedereen met de babykamer

hallo iedereen,
hoe ver zyn we nu allemaal met het kamertje by my moet er nog heel veel gebeuren maar zyn al begonnen , muren helemaal glad gemaakt om makkelijk te behangen plafond opnieuw gewit,
heb 1 hele mooie lamp voor mn meissie gekocht 1 kroonluchter met 6 verschillede roze kapjes zo dat was het dusssss moet nog veel gebeuren

hoe ver zyn julie damesssssssss.......
groetjes.....

Hoi,
Het verven is hier klaar, maar er komt nog versiering op de muur. babykamer wordt rond kerst geleverd, daarna kan het verder aankleden beginnen.
Gister leuke Pooh-lamp gekocht!

xMarij

Ik ben al bijna klaar!We hoeven het alleen nog wat aan te kleden,gordijntjes komen volgende maand,ik moet nog dekentjes en lakentjes kopenen dan is het klaar!
groetjes

Hier nog niet begonnen met het kamertje.
Wij krijgen midden december de sleutel van ons nieuwe huis en zullen dan gaan klussen.
Hier is het nog even afwachten dus hoe wat waar.

Maar veel plezierrrr voor diegene die al wel begonnen zijn!

Wij zijn gister begonnen! We hebben 14 gaatjes in het plafond waar minispotjes inkomen.....vloer is eruit, moet nog een nieuwe in, moeten de muren glad maken, schilderen......eigenlijk bijna alles nog, haha!

liefsss

In mijn hoofd is alles al gedaan, maar in de praktijk moeten we nog beginnen. De slaapkamer waar wij nu liggen wordt de babykamer en wij gaan naar de zolder. Manlief is druk bezig om de zolder te verbouwen tot slaapkamer en deze is nu gelukkig bijna af! (Ik verwacht volgend weekend onze spullen over te kunnen huizen naar de zolder).
In principe hoeven we alleen maar te sauzen, want de rest is allemaal goed! De babykamer hebben we nog van mijn dochter. Alleen nog wat kleine aankleeddingen kopen en al het roze gaan vervangen voor groen/blauw/grijs/zilver.

Komt allemaal goed... hoop ik....

Liefs! Nicole 23w1d

We hebben nog niks gedaan! Zitten in de orientatiefase zeg maar :)

Hebben kleurtjes uitkozen, loodgieter gebeld voor wat voorwerk. Mijn lief gaat binnenkort aan de slag. Heb wel zin om weer een warm plekje te creeren voor de baby.

Groetjes, Marijne 21wk

wij moeten nog beginnen. Ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik het wil. De meubeltjes zijn wel al uitgezocht. Ik hoop er over 1 of 2 weken wel aan te kunnen beginnen (manlief eigenlijk ;-))

x Taraneh

Terug
Bovenaan