hoe ver is iedereen met de babykamer

Wij hebben de kamer besteld.....kunnen we in januari ophalen. We zijn nu druk op zoek naar een huis. T liefst willen we nog verhuizen voor de tijd. Lukt dit niet gaan we rond januari de woonkamer scheiden zodat er aan de achterkant een slaapkamer komt waar we zelf gaan slapen. En dan wordt onze slaapkamer de babykamer. Dus bij ons duurt t nog wel ff voor we met de babykamer gaan beginnen.

wij hebben bijna de babykamer leeg, nog een kast van mij die eerst nodig uitgezocht en opgeruimd moet worden voor hij weg kan... is veeeeeel te zwaar nu.
daarna hoeven we alleen de muren te verven en kan eind dec de babykamer komen!!!! heb er al zoveel zin in... al dat kleine goed wassen en strijken:D verder nog op zoek naar leuke winnie the pooh schilderijtjes..

veel plezier met inrichten!!!!

Hier is de vloer gelegt en nu beginnen met de muren en dan t aankleden!!! Kan niet wachten tot ik weer t kamertje mag aankleden!!!

Succes allemaal met de kamertjes

Groetjes Joyce
mama van yarah en 22,2 weken zwanger van een zoon!

Wij zijn nog niet begonnen. Ik weet ook nog niet zo goed wat ik wil. In eerste instantie zou Quinn op dat kamertje gaan slapen maar toen Xiano* kwam te overlijden hebben we hem weer in zijn eigen kamertje gelegt. Nu wil ik dit nieuwe wondertje niet nog een keertje op dat kamertje hebben dus blijft Quinn gewoon lekker waar hij zit en gaat de baby op het andere kamertje. Nu moet ik een peuterkamertje omtoveren tot babykamertje. Is het allemaal nog een beetje te volgen? hahahahaha

Ook hier nog niet begonnen. De kamer van onze 2-3 jarige dochter is de 28ste November klaar als verjaardag's kado! Daarna moeten we hard aan de slag. De muren blijven zoals het nu is kijk maar ff op mijn hyves :
http://maup1970.hyves.nl/fotos/#albumlistwithpreview_1=3&__state__=2

Onderaan babykamer Senna, we willen natuurlijk wel het eens en het ander veranderen omdat het nu toch een heel ander kind is. Dus hebben we besloten om het woezel en pip tema uit te bereiden.....door met de beamer een wand schildering te maken dus opschieten met die 28ste hihihihihihihi
Nu staat de kamer in het teken van schapen die gaan er dan uit maar de kleuren hopen we zo te houden tenzei er iets verkeerd gaat met wand schildering.....
Maar mijn handen jeuken om te beginnen het duurt mij al veel te lang....bij Senna was de kamer al bij 20weken af icl.kleding ....

Nou ook jullie heel veel succes met al die leuke kamertjes...

Groetjes Maureen

De kamer is zo goed als klaar alles gevefd en behangen meubeltjes staan er al in. We wachten alleen nog op ons wiegje, en gordijnen en lampjes moeten nog. Heerlijk gevoel:D

Terug
Bovenaan