hoe ver is iedereen met de babykamer

wij hebben vandaag de meubels opgezet! de muren hadden al de goede kleur..dus vandaag toch eens eindelijk mijn vriend aan het werk gezet..ik heb alle kleertjes zitten uitzoeken en wat kriebelt het dan zeg!! die lieve pakjes maat 50!!!! nu alleen nog wat kleine assecoires en dingetjes die nog ontbreken en een heeeeele lading zwitsal ;)

De meubels ed zijn er allemaal al, al staat alles in dozen, verpakking en in 1 hoek van het kamertje.
We zijn op dit moment de badkamer aan het verbouwen en veel van de spullen staan dus ook in deze kamer opgeslagen. Zodra de badkamer af is, kunnen we aan de kinderkamer beginnen.
De muren en plafond waren al klaar, gordijnen hingen ook al, dus eigenlijk alleen de inrichting.

Wij zijn al bijna klaar de muren zijn geverfd meubeltjes staan erin,gordijnen zijn binnen moeten alleen nog opgehangen worden.
En wat schilderijtjes enzo en kleine dingetjes moeten nog gedaan worden

De meubels zijn al binnen maar onze oudste gaat naar een grotere kamer en dan de baby naar de oude baby kamer, wel met nieuwe spullen, de vloer en behang blijft hetzelfde, zelfde geslacht dus dat is wel makkelijk. De nieuwe kinderkamer voor onze oudste moet eerst af, nieuwe vloer, kleurtje op de wanden en een wand moet nog afgewerkt worden, en we zijn er nog niet mee begonnen, gelukkig krijgen we wat hulp van pa.
Veel plezier met jullie kamertjes hopelijk wordt het helemaal naar jullie zin.

ehhh ook wij moeten nog beginnen haha

ze komt bij mn zoontje op de kamer te slapen dus de kamer wordt opgesplits met een ikea kast ertussen met vakken en commode en ledikant en wieg end staan zo dat ze gepakt kunnen worden dus hoef weinig te doen....

Gister is de kamer behangen, gordijn moet nog opgekort worden, plankje opgehangen en het ledikantje moet in elkaar gezet worden, die kan ik zo van zolder pakken en voor de rest moet ik dan alles leuk aankleden en kleertjes wassen, heb een en ander al wel uitgezocht dus hier schiet het aardig op

De spulletjes staan allemaal al in de kamer en alles is al geverfd. Alleen nog aankledenmet wat leuke gordijnen en schilderijtjes enz. Ook moeten we nog een matrasje kopen. Dus het is al bijna af.

Terug
Bovenaan