Hoe ver zijn jullie in jullie cyclus?



Ik: dag 16 van mijn cyclus.

LH-piek gemeten 11 juni via ovulatie sensi test extra gevoelig.

zit nu in mijn lutele fase (afwacht fase)

ik kan over 12 dagen een thuis test doen, maar mijn NOD is 29 juni pas.

Dit is mijn tweede ronde voor ons eerste kindje & bij jullie? Ben zo benieuwd!
 
Hoi,



ik heb vandaag mijn ovulatie, en kan ook 29 Juni testen. Maar ga 26 Juni op de verjaardag van mijn man een gokje wagen, wie weet met een early test!



wij zijn bezig met ons tweede kindje,  net in korte tijd 2miskramen gehad. En nu weer aan het afwachten tot het raak is ;)



Heb jij een lange cyclus, of had je een snelle ovulatie deze maand?
 
Hi zit op mn 22e dag en zou over 6dagen ongesteld moeten worden. Ik ben sinds oktober vorig jaar bezig maar het is nog niet gelukt. Augustus vorig jaar een ma gehad met 6w3 dagen. Zit niet vaak meer op t forum en dat geeft mij rust, ben r ook niet veel mee beZig. Tempen doe ik ookniet meer
 
@Gebruiker175707

Ah dat zou wel een super leuk , bijzonder en geweldig kado zijn he!

ik heb een cyclus van 33 dagen vorige maand dan maar gemiddeld van afgelopen drie maanden is 31 dagen. Ik had nu een vroege eisprong blijkbaar. Gebruik jij ook ovulatie testen?
 
Ik zit ook op dag 16, helaas nog geen positieve ovulatietest. Ik gebruik ze ook van sensitest. Volgens mijn app heb ik ook de 29e mijn NOD, heel toevallig!

dit is ronde 5 voor ons eerste kindje, ik hoop op meer succes deze ronde!
 
Ja ik gebruik ook ovulatietesten, maar meer voor de grap, vind het leuk om ze de hele maand op de sparen, ik heb namelijk altijd een heel dun streepje, en heb nog nooit positieve testen gehad op de ovulatietesten. En al wel drie keer zwanger geweest. Ik zelf voel mijn eisprong altijd, beetje bloed bij afvegen, cervixslijm en net na de eisprong diarree.  Jij al wat wijzer geworden hoe je cyclus werkt, of kijk je alleen na de ovulatietesten?  Het js wel een dure hobby die testen trouwens :)
 
@gebruiker175707

ik heb een onregelmatige cyclus Haha dus tis allemaal lastig! Wel duur maar heb nu een website gevonden waar ze erg goedkoop zijn. Dipsticks zijn sowieso al wel goedkoper gelukkig
 
Terug
Bovenaan