Hoe ver zijn jullie in jullie cyclus?

Nee, het is een kwestie van na je lichaam luisteren, en alles wat je voelt noteren in de cyclus app.  Zodra je dat twee maanden doet ga je dingen herkennen. Zodra je ook weet wat cervixslijm is en het herkend kun je je eisprong eigenlijk niet missen.  Toen ik zwanger was van me dochter kende ik me lichaam totaal niet, nu vanaf januari bezig ( met 2miskramen er tussen) en ik weet nu precies hoe of wat. Je moet er een beetje een sport van maken, het is echt interessant als je je lichaam begint te begrijpen
 
Ik koop ze via 2beshure op internet. Vaak sale en je krijgt dan echt heel veel heb deze maand voor €15 euro 2 zwangerschaps testen gekocht en 24 sensi test extra gevoelig (ovulatie) echt super fijn. Scheelt wel veel vind ik persoonlijk met de testen die je via sensitest koopt.

verder ben ik al 4 jaar gestopt met de pil en mijn cyclus is altijd tussen de 29-33 dagen dus scheelt niet zo heel veel maar toch wel een beetje vandaar vind ik het onregelmatig. Geloof ook niet dat mijn eisprong altijd dezelfde datum valt. Nu toevallig heel vroeg.

Ik ben nu 24 en word in oktober 25 wat leuk dat we allemaal rond dezelfde leeftijd zitten zeg!

ik ben met ovulatie testen begonnen omdat ik gewoon heel erg benieuwd en nieuwsgierig was. ook om te kijken of ik überhaupt wel een eisprong had.

Verder hebben we zoiets van we vrijen gewoon regelmatig om de dag of iedere dag en dan hopen we dat wij snel papa en mama mogen worden van een wonder.

Ik vind wel dat je veel leest over miskramen vind dat zo erg voor iedereen. Lijkt me ook verschrikkelijk om mee te maken als je zo aan het proberen bent en hoopt op een zwangerschap en uiteindelijk is het weg.. :(
 
Goedemorgen!
Ook dit is inderdaad weer erg toevallig, 24, 25 en 26. En ook al opdezelfde dag NOD. Hoe kun je het zo treffen? Haha.

Ja, ik probeer het wel te gaan begrijpen. Echter lijkt het elke maand anders te gaan. Nogal verwarrend allemaal!

In welke ronde zitten jullie op dit moment?
 
<p style="text-align: center;">Goedemorgen!</p>
<p style="text-align: left;">Haha ja toevallig he?</p>
<p style="text-align: left;">Zit in ronde 2 :)</p>
 
Ja miskramen zijn vreselijk en komen helaas heel veel voor,(wat het niet minder erg maakt) bijna elke vrouw heeft het wel meegemaakt, helaas!!
<p style="text-align: left;"> Wij zitten nu in de eerste ronde na de miskraam.  Denk dat het ook heel belangrijk is dat je na de sex altijd even half uurtje blijft liggen, en niet meteen gaat plassen, mja het is natuurlijk ook geluk hebben, de innesteling gaat in 60% fout, dus vandaar dat het vaak toch even geduld hebben is. Ook al is dat lastig!!</p>
 
Terug
Bovenaan