Hoe ver zijn jullie in jullie cyclus?

Wat super toevallig, word spannend alle drie de 29ste!

Mag ik vragen wat die dipsticks kosten, en zitten ze per 5 in een doosje?

Waarom hebben jullie allebei meteen al gekozen om met ovulatiesticks aan de slag te gaan?  Bij mijn dochter hebben we dat nooit gedaan, maar wel zeven maanden bezig geweest, toen ook nooit opgelet wanneer me ovulatie was, we deden maar wat
 
Eerste 2 ronden zonder gedaan, ik ben erachter gekomen dat mijn cyclus niet heel regelmatig is nadat ik gestopt ben met de pil. het zit ergens tussen de 28 en 34 dagen, het is elke maand weer een verrassing.
Ik heb de ovulatietesten (dipstick) van sensitest, toevallig gisteren de sensitive besteld en daar zitten er 12 in voor 14,99. Maar je hebt ook de gewone en die zijn 12,49 per 12. Je hebt die trouwens ook per 6 voor 6,49.

Ben trouwens per 1 september 2016 gestopt met de pil en in februari 2017 besloten om het te gaan proberen voor een eerste kindje.

Nu dus de 5e ronde en ik hoop dat mijn ei binnen nu en 6 dagen plaatsvindt.

En heel toevallig inderdaad! Ik hoop op het beste voor ons allemaal!
 
@Buddha-Zen

Ga ik doen! Vind het ook wel leuk en fijn om samen met wat anderen van me af te schrijven.

Ik merk trouwens dat ik aardig verslaafd wordt aan dit soort fora... oeps. Hihi.
 
Lijkt me zo verwarrend al die onregelmatige cyclussen.

Mijn man en ik hebben het de afgelopen 2x toen ik zwanger werd, de hele maand om de dag gedaan. En was allebei de keren meteen zwanger ( helaas wel 2x miskraam) dus nu weer met goede moed er tegenaan ;)
 
<p style="text-align: left;">@josje</p>
<p style="text-align: left;">Jaaa is verslavend he, ik ben er drie weken geleden mee begonnen en zit constant topics te lezen. Het is fijn te lezen dat je samen met andere vrouwen in het zelfde schuitje zit!</p>
 
@gebruiker175707

Ja behoorlijk verwarrend, ik ben elke keer bang dat ik PCOS heb of te weinig LH aanmaak als mijn ovulatietesten maar niet positief worden. Je kan je de kop erg gek maken met dit soort dingen. In het begin had ik er nog niet zoveel last van, maar sinds deze ronde is het best erg.

Jeetje wat heftig zeg.. dat gun je niemand. Ging het bij je eerste zwangerschap ook zo?

@Buddha-Zen en @ gebruiker175707
Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?

Ik ben 25
 
Ik ben 26. Was 24toen ik zwanger was van me dochter en net 2weken 25 toen ik beviel.
<p style="text-align: left;">Vind 25 persoonlijk echt mooie leeftijd om aan kinderen te beginnen, mits alles op de rit is natuurlijk ;)</p>
<p style="text-align: left;">Nee bij mijn eerste zwangerschap ging het meteen helemaal goed, nooit verwacht dat ik een miskraam zou krijgen.</p>
<p style="text-align: left;">Heb zelf ook besloten dat dit mijn laatste cyclus is dat ik de ovulatietesten ga gebruiken, vind toch beetje geld klopperij, en je maakt jezelf toch beetje gek in het hoofd</p>
 
Terug
Bovenaan