hoe ver zijn jullie

hee hallo

wat ik me afvraag
hoe ver zijn jullie met alles
is het kamertje al af
wanneer gaan jullie de kleertjes wassen
of zijn jullie al helemaal klaar voor jullie nieuwe wonder
bij ons is het kamertje af en in de badkamer staan nog 2 grote wasmanden vol met baby kleertjes die ik moet wassen
het word onze tweede
dus meubels kinderwagen etc hebben we allemaal nog hij is 4 jaar dus kan alles lekker zelf en mama goed helpen
nog 4 weekjes werken en dan begint mijn verlof
dinsdag nog op controle geweest alles was goed met ons meisje groeit goed en is lekker druk in mamas buik gelukkig geen zwangerschapssuiker 2 maanden achter elkaar 3xper dag bloed moeten prikken in het ziekenhuis maar gelukkig was het goed nu vandaag weer bij de arboarts geweest maar snap eigenlijk niet waarom

heeft er iemand nog interresse in stoere jongenskleding
we hebben 4 dozen vol in verschillende maten varierend van trainingspakjes rompertjes kruippakjes setjes hempjes truien
wil het niet zo weggooien staat ook al op mp
ik hoor het wel
succes allemaal

Ik ben nu 31wk,nog 3wk werken :)kijk zo uit naar mijn verlof. Volgende week wordt het kamertje eindelijk geleverd kan niet wachten tot ik alles kan inruimen.
Kleertjes ga ik het weekend wassen.

a.s zaterdag ben ik 30weken. Moet ook nog 4weken werken. Wij hebben alles eigenlijk al klaar. Over 2weken beginnen we langzaam met de kleren te wassen en strijken. En zodra ik met zwangerschapsverlof ga dan maak ik me tas klaar voor naar het ziekenhuis..

Hoi Tam, hoe kan ik je vinden op mp????

Ik heb het namelijk andersom hahaha

O ja hier is het kamertje af op gordijnen na, en spullen hebben we al, dit is onze tweede, kleding die ik al heb ga ik tijdens mijn verlof wassen. Ik moet nog 7 weken werken.

Groetjes

ik ben 29+4

hier is het kamertje zover af,dat er alleen nog meubels in moeten,dan kan ik gaan beginnen met inruimen etc...en wat gerichter shoppen.
heb nu een meisje en krijgen een jongen dus alles wat roze is word blauw ;)

Verder hebben we alles nog,dochter is pas 14 maanden dus alles is nog zo goed als nieuw!
kaartjes zijn ook al besteld bij de drukker etc..

Ben nu 28+1 en we hebben de meubels staan in de babykamer. Aankleding, plankjes, gordijnen etc. moet allemaal nog gebeuren. Wordt binnenkort dus weer eens lekker shoppen.

Kleertjes en beddegoed ga ik pas wassen als ik verlof heb. Anders moet alles tzt toch nog een keer.

Geboortekaartjes hebben we toevallig 3 dagen geleden besteld. Voor m'n gevoel liggen we mooi op schema. We moeten nog wel wat dingen kopen, maar daar hebben we nog wel even de tijd voor.

Hey hoi, Hier 28+2 Baby kamer is nog niet helemaal af, moet wachten tot baby dump komt eind april om 4 foute onderdelen te vervangen. Heb alle kleertjes wel in de kast maar nog niet gewassen, Het hangt daar lekker te pronken... Het was inmiddels zo veel dat het beneden een beetje een stapel werd, Nu is het ook makkelijk om te zien wat er nog bij moet.
Wil in mn verlof ook nog wat te doen hebben hihi. Dus dan alles maar wassen en strijken.
En was EB zegt, anders moet het straks misschien nog een keer. Heb sommige dingen (luiers en lakentjes enz) wel gewassen maar die liggen in een plastic zak in de kast zodat er geen stof bij kan.
We moeten nog gordijnen voor de babykamer uitzoeken en achter een hemeltje aan.
Vanavond doen we een bezoekje babypark, en hoop de laatste dingetjes voor de beeb dan mee te nemen. Daarna alleen voor mezelf nog aan de shop, want moet nog o.a. voedings BH's hebben en van die "opvangbakkies" om dr in te leggen. Zoogcompressen waren toevallig in de aanbieding deze week, dus die hebben we al wel in huis.
Nu druk de switzal in de gaten aan het houden, en als dr een leuke aanbieding is met shampoo ofzo dan gaan we die nog halen. Doekjes en luiers inmiddels voor de eerste weken wel op voorraad....
Pfff. kan haast niet meer wachten... Was het maar vast juni ;)

30+1 hier alles klaar kamertje is al ingericht alle kleertjes al 1x gewassen kinderwagen is ook al binnen allen nog een rolluik besteleng voor op de babykamer kaartjes liggen al op af roep klaar allen nog naam gewicht lenten hoe laat en de datum door bellen met de geboorten bedankjes ook al klaar op label naar en mijn koffer moet ik nog in pakken en dan is het echt allemaal klaar
groetjes chantal

Terug
Bovenaan