hoe ver zijn jullie

hoi,
ik ben morgen 28 weken. Ben vandaag begonnen aan de kamer van mn zoontje. Die moet nog opgeleukt worden en daarna kan hij erin. Als ik alles met dit tempo doe van vandaag kan hij er volgende week in haha... dan kan ik de babykamer lekker schoon gaan maken, de klamboe weer ophangen en de babykleertjes van de zolder gaan halen en wassen... soms krijg ik het ineens op mn heupen en moet alles snel klaar, maar vaak denk ik: ooo we hebben nog een hele tijd! verwacht niet dat ik deze keer vroeger beval, mn zoontje kwam ook 5 dagen na de uitgerekende datum. vind het heerlijk om nu te klussen aan de kamer van mn zoontje, de babykamer is nog helemaal in tact dus daar hoeft verder weinig aan te gebeuren, dan is het toch leuk als je nog wat nieuws kan maken!!

hier begingen we ook klaar te zijn.... ben nu 30 weken maar ben maandag achter gekomen dat er grote kans is dat de klein zicht eerder zal melden en zo niet dat die verschrikkelijk met 37 weken gehaalde word... dus... is over al de haast wat meer in gekomen...
gister nog in de ziekenhuis geweest (heel veel hard buiken en regelmatige... maar geen ontsluiting dus thuis mogen slapen) tijden alle wachten en zo... lekker uit de namen gekomen... heerlijk dat dat nu klaar is... ga van middag de ontwerp voor de geboorte kaartje afmaken... even laats puntjes!
het bedjes staat op de gang... moet onze kamer nog in en nog een matras krijgen.... commode boven stuk word van daag alles voor gezaag kan mijn schoon ouder heb gaan verven.. er komt een leuk boerderij afbeelding op. kleertjes wil ik pas beging mei wassen... en dan is het nog de laats spullen halen!!! denk dat ik er van middag even goed naar ga kijken wat!!

Terug
Bovenaan