hoe ver zijn jullie

Jeetje wat is iedereen al ver, wij hebben de meubels in elkaar in 't kamertje maar daar is ook alles mee gezegd we moeten nog verven,behangen,behang kopen,gordijnen bestellen,gordijnrails ophangen en ga zo nog maar ff door.kinderwagen is nog steeds niet binnen,met kerst besteld..volgende week komen m'n schoonouders een begin maken in 't kamertje,ik kan niks en vriendlief heeft 't zo druk dat hij blij is dat hij even kan zitten..volgend weekend alles verder shoppen wat we nog niet hebben,aankleedkussen,lakentjes en nog veel meer wat ik nu allemaal niet meer weet haha..oftewel er moet nog zat gebeuren!oja ik ben nu 28wkn+4dgn..

Mee eens, wat is iedereen al ver!
Hier moet nog een heleboel gebeuren... Gisteren is eindelijk de nieuwe kast in de woonkamer geplaatst zodat we nu alles uit ons kleine kamertje daarin kunnen stoppen en we een begin kunnen maken met de babykamer!
Ofwel, eerst de kamer nog verbouwen (muurtje verplaatsen), dan schilderen, meubilair en dan alle andere dingen nog!
Kaartje etc hebben we ook nog niet... namen intussen gelukkig wel ;)

Tot nu toe heb ik me niet echt druk gemaakt over de langzame voortgang, volgens mij valt het allemaal best snel in orde te maken en heb het nu nog superdruk op mijn werk. Gaan gewoon rustig voort en als ik 4 weken van te voren met verlof ga heb ik ook nog alle tijd! Tot nu toe voel ik me tenminste prima, dus ga er vanuit dat dat zo blijft :)

ik ben 27w2d zwanger.
De kamer van onze dochter is zo goed als klaar. ze gaat morgen over. en dan wordt morgen meteen haar kamer behangen voor de baby.
meubels hebben we allemaal al. dus dan ga ik schoonmaken en kleertjes wassen.
en me man gaat dan de afwerking doen.
ben helemaal kapot naar al een half jaar aan het klussen te zijn

Hier een proefdruk van et kaartje besteld trouwens... Maar zijn nog niet zeker dat het zo gaat worden, maar ach het zijn de puntjes op de wel bekende i.
Hoop komende week proefdruk te ontvangen.

Wij zijn bewust vroeg begonnen met dingen aangezien er vroeggeboortes aan beide kanten voorkomen, en ik wil die stress niet op het laatste moment. Alles wat nu nog moet heeft niet echt prioriteit, feitelijk kan de kleine zo ongeveer geboren worden want alles wat nog moet is nog maar even...
Maargoed Heb liever dat ons kaboutertje nog ff een week of 9 a 10 blijft zitten... Dan vind ik het wel prima.

@nynke80
ik heb iets van 27 stuks wel apart op de foto gezet maar werd me toch te veel
dus vanaf gisteren heb ik er ook nog 3 dozen bij gezet
als je wat speciaals zoekt of een bepaalde maat kan ik altyd wat fotos maken daarvan
je kan me ook gewoon mailen
tamgirl1980@casema.nl
kijk daar net iets vaker op als hier op t forum
http://kind-baby.marktplaats.nl/babykleding-overige/436996864-3-dozen-stoere-jingens-kleding-diverse-maten.html?adcode=b75e6618a992d465153b9c8d4116c239

hoi
ik ben 28 wk kamertje is helemaal klaar kleertjes hangen lekker in de kast en ga ik binnenkort wel ff wassen box staat in het kamertje te wachten om naar beneden te gaan kinderwagen staat alklaar on het plastic dus ik ben er klaar voor vandaag de groei echo gehad en alles loopt op schema iets kleiner dan gemiddeld maar hoef ik me geen zorgen om te maken ik ben al gestopt met werken ben zelfstandig ondernemer duskon ik het helemaal zelf bepalen nou dames we gaan nu maar aftellen he hihihihihi

ik moet nog 10 weken morgen en alleen de verf zit op de muur hahaha
de rest moet nog komen wil wel een deze dagen het kamertje halen en opzetten en dan in mijn verlof ga ik wassen en strijken moet nog 4 weken werken dus schiet nu lekker op

Terug
Bovenaan