Hoe vinden de mannen de dikke buik?

Hallo dames, ik ben vandaag 18 weken zwanger en je kunt het nu heel goed zien. Ik vind het geweldig dat mijn buik zo mooi begint te groeien maar mijn vriend vind dikke zwangerschapsbuiken echt niet mooi! Het hoort erbij, zegt hij dan.
Wat vinden jullie mannen van jullie buiken?

liefs Suus

Hoi hoi,

Mijn man vindt het helemaal fantastisch! Hij kan er niet vanaf blijven en praat elke avond met de kleine.
Als hij ons knulletje voelt schoppen, begint hij helemaal te stralen. Hij zegt ook vaak dat hij me zoooooo mooi vindt....
Dus ik bof maar met mijn vent zo te horen! haha

Groetjes,
Maike
26w+5d zwanger

Nou mijn man is er ook gek op! Ik heb bij mijn eerste echt een joekel van een buik gehad (ik heb zelf overgewicht, dus een extra isolatierand....hahaha).

vorig jaar groeide mijn buik ook ontzettend snel, ik leek toen met 15 weken wel 20 weken zwanger. Helaas ging het toen mis maar toch.

En nu ben ik nog geen twee maanden en is het zal zichtbaar. Zelfs mijn kind van ruim 3 kijkt soms heel gek naar mij......en hem willen we het nog niet vertellen totdat wij de eerste 14 weken voorbij zijn en weten of het goed gaat en niet toch nog een miskraam wordt.

Dus......maar mijn man vind het geweldig!

gr mama van MD

Hallo,
Mijn man vindt het ook supermooi. Hij moet er steeds even aanzitten en smeert mijn buik iedere avond heerlijk in. Hij wil de kleine dan ook altijd even voelen.
Nooit van hem gedacht!
Misschien komt het bij jouw man/vriend nog als hij wat meer leven kan voelen. Dan wordt zo'n buik toch wel heel bijzonder.
Groetjes, daantje

Wat super om te lezen dat jullie mannen het zo fantastisch vinden. Misschien wordt het voor mijn vriend inderdaad leuker als hij de kleine ook kan voelen. Ik voel zelf al kleine plopjes maar hij voelt nog niets....
Ik hou jullie op de hoogte. Verder is hij gelukkig ontzettend trots en blij dat hij papa mag worden!

liefs Suus

Mijn man vindt mijn buik ook heel erg mooi. Gisteren in het ziekenhuis zei de verpleegkundige nog dat ik echt wel een dikke buik had en dat het wel zwaar moest zijn. Zelf vind ik mezelf zo mooi niet meer nu ik zoveel vocht vasthou (zwangerschapsvergiftiging), maar mijn man blijft volhouden dat ik erg mooi ben en dat dat vocht sowieso straks na de bevalling allemaal weer weg is. Het is een schat!

Verder herken ik veel in de vorige reacties van het praten tegen de buik en het stralen bij het voelen van de kleine.

Groetjes, Marisa

hoi hoi,

ook mijn man is GEK op zwangere buiken hahaha

trouwens helemaal op zwangere vrouwen hahaha

hioj vind het erg mooi en zegt het ook erg vaak

heb ook een bijnaam gekregen "bolletje" hahahah

groetjes moekje 27,5 wkn

Hoi Suus,

Ik ben nu bijna 17 wkn en heb een piep klein bollinkje. Mijn buikje gaat volgens mij vanaf nu een beetje groeien. Vorige week donderdag had ik een leuk rokje aan met een strak shirtje erop en ik leek voor het eerst zwanger. Ik werd er helemaal blij van. Zelfs voor een buitenstaander moet dit nu eindelijk zichtbaar geweest zijn. Mijn uniformbroeken ( zit in de zorg ) zitten ook mega strak, die staan nu wijdopen.

Mijn man vind het prachtig. Wij hebben hier zolang op moeten wachten ( 2,5 jaar ) en hebben er zoveel moeite voor moeten doen dat hij alleen maar kan genieten van mijn groeiende buik. Hij is zo ontzettend trots op mij en de kleine en hij kan niet wachten tot ik er echt mega zwanger uitzie. Hij aait ook regelmatig over mijn buik en zegt dan tegen de kleine dat hij goed moet groeien, zo lief.

Kruimel

Terug
Bovenaan