Hoe vinden de mannen de dikke buik?

Hi Suus,

Mijn man heeft mijn dikke buik ook niet bijzonder mooi gevonden. Sommige mannen vinden zwangere vrouwen heel mooi, anderen weer niet. Mijn man vond het wel een wonder! Dat 1 zaadje en 1 eitje zomaar samenkomen en dat daar een kindje uit groeit. Het is niet voor te stellen, zelfs niet toen wij twee weken geleden onze zoon mochten vast houden. Hoe kan zo iets toch zomaar bij een vrouw in de buik groeien.
Ook had mijn man veel respect voor mij, omdat ik toch degene was die ons kindje de eerste negen maanden moest "verzorgen" door gezond te leven en te eten. Niets te doen wat slecht was voor het ongeboren vruchtje etc.

Ik heb het niet als gemis ervaren dat hij mijn buik niet mooi vond. Wel heeft hij tegen onze kleine gepraat en heeft hij zeker ook meegevoeld. Maar mooi? Nee, dat niet.

Gr. Tamara.

Hallo Meiden....

Mijn man vind me ook zo mooi , en hij vind het een hele eer dat ik z,n (onze)  kinderen ,
in m,n buik wil dragen , hij vindt dat heel bijzonder en respecteerd me zeker daarom.

Soms voel ik me echt dik en zeker niet mooi , maar dan is hij diegene die zegt dat ik juist heel mooi ben en dat ik trots moet zijn op m,n dikke buik en kont hihi

Als hij s,avond laat terug komt van werk en als hij dan naar bed gaat lig ik er meestal al in , en dan pak ie altijd als eerste m,n buik vast en geeft me een kusje zo liefff ...
Hij denkt dat ik dan slaap hihihi

liefs van anna ( nog 8 weken en 5 dagen te gaan :p)

Hallo allemaal,

mijn man vind het geweldig, die dikke buik van me. Het is de derde zwangerschap en elke keer vond hij het fantastisch. Hij vind het wel heel eng om eraan te zitten, maar fantastisch om naar te kijken. Als het aan hem ligt maakt hij elke dag foto's. Zo zie je maar dat elke man weer anders is.

groetjes van Marloes

Hoi. Nou die van mij is er ook een die mijn zwangere buik erg mooi vind hoor! Hij smeert hem praktisch iedere avond in (deed ie bij de eerste trouwens ook al haha), en heeft zelfs al een wc rolletje op zijn nachtkastje staan om te kijken of hij zelf het hartje al kan horen (hij kan niet altijd mee naar de VK dus mist ie het nogal eens..)..
Hij loopt vol trots naast ons en voelt zich dan supergelukkig, ook al vraagt ie 's avonds nogal eens of ie me over mijn zwaartepunt heen moet rollen haha, als ik weer aan het hannesen ben om om te draaien.. Gr. Anne-Marie

Hi!

Mijn man vindt mijn zwangere buik supermooi, helemaal sinds hij kan voelen dat er echt iets in zit, namelijk zijn kind, haha! Hij praat soms tegen de baby en geeft kusjes op mijn buik. Als hij dan "reactie" krijgt, verschijnt er een grote glimlach op zijn gezicht en daar moet ik dan weer om lachen!
Maar het is zeker niet zo dat hij de hele dag naar mijn buik kijkt en er aan zit, hoor! Soms moet ik echt zeggen van: joehoe, kijk dan! Of leg ik expres zijn hand erop.. Maar trots is ie zeker!  Ik heb ook een vriendin wiens vriend haar gewoon niet mooi vond toen ze zwanger was. Eerlijk gezegd heb ik dat echt nooit begrepen...

MicK78
29+6

Ik vind mezelf lelijk en dik omdat ik door complicaties helemaal geen beweging meer krijg maar dus wel een onderkin maar mijn man vind het alleen maar mooi! Hij vind die buik echt fantastisch en blijft zeggen hoe mooi ik ben terwijl hij helemaal niet het attente type is normaal gesproken. Begrijp me niet verkeerd het is een schat maar hij is niet het zoete type zeg maar. Hij is nu echt helemaal los wat dat aangaat.

lfs ing

Hoi,

Mijn vriend vindt het een schitterend gezicht en zit er ook elke keer aan. Hij vind een zwangere vrouw mooi en dat is ook mooi maar hij vindt me ook zonder zwangerschap mooi. En hij vindt vooral de borsten mooi ja die zijn nu zeker 2 maten gegroeid hahaha.

Gr Fruit Girl

jeetje, wat een enthousiaste mannen allemaal. Mijn man vind het helemaal niets dat ik een dikke buik heb. Ook praat hij echt niet met de baby laat staan dat hij mijn buik zal insmeren. Zelfs mijn buik aanraken vind hij niet prettig.

Ik vind het enorm jammer maar ja, ik kan hem natuurlijk niet enthousiast maken voor iets waar hij gewoon niets mee heeft. Nou moet ik dus wel er bij zeggen dat hij een geweldige vader is en dat hij korte tijd na de geboorte van onze dochter   parttime is gaan werken om voor onze dochter te kunnen zorgen. Met buiken en baby's ik buiken heeft hij dus niets maar met een echt mensje is hij helemaal gek . Hij zal het daarom vast weer compenseren als onze 2e dochter geboren wordt (en dat duurt hopelijk niet lang meer)

groetjes
Go

38

Terug
Bovenaan