Hoe vinden de mannen de dikke buik?

Hoi!

Fijn om te lezen dat er nog meer mannen niks met dikke buiken hebben...
Mijn vriend die kijkt wel naar mijn buik en vind het allemaal geweldig en spannend maar aanraken..nee..heel af en toe.
Hij is inderdaad ook erg onder de indruk van mijn borsten,maar ook die raakt hij zelden aan..

Ik denk dat het voor een man ook niet altijd makkelijk  is, al die veranderingen...en dan ook nog een vrouw die veranderd zowel uiterlijk als innerlijk...hahaha
Wij vrouwen kunnen ons toch iets makkelijker aanpassen denk ik..en wij zijn zwanger en voelen ieder stampje of steekje,voor de mannen is dit allemaal maar een gek idee denk ik..

Soms denk ik,maar goed dat mannen geen kinderen hoeven te baren..hahahaha

Liefs,Swinnie

hoi hoi
mijn man vind het ook erg leuk die buik. ben nu 17 weken   zwanger en die dik worden buik vind ie absoluut niet erg.
zelf hoop ik wel dat ik hier na weer een  mooi plat buikje krijg.  
ook erg geinteresert in alles wat met de zwangerschap te maken heeft.
groetejs marielle

Hoi

Mijn vriend vind mijn buik ook echt geweldig, kan er ook niet afblijven.
Elke morgen ff luisteren naar de baby en babbelen.

Ook hij geniet van het zwanger zijn!!!!

Hoi
ben 31 weken en heb wel een dikke buik maar ben verder nergens echt dikker geworden ofzo. Mijn echtgenoot vindt mijn buik erg mooi en vindt dat ik er trots op moet zijn. Dat is hij zelf ook en dat zouden eigenlijk alle toekomstige vaders moeten zijn. Het is immers hun kind die in die dikke buik zit.

Hoi tania,

Mijn vriend is gelukkig wel trots op mij en ook op mijn buik met ons kindje erin,maar dat wil niet zeggen dat alle mannen iets hebben met bv het aanraken van de buik,of het mooi vinden..snappie??

Liefs,swinnie

Terug
Bovenaan