Hoe voelen jullie je nu? en gaat alles goed?

Hallo allemaal

Ik vroeg me af hoe het met iedereen is en hoe jullie je nu voelen en of alles goed gaat met de baby en overige controles bij de verloskundige.

-Hb
-Bloeddruk
-Ligging baby
-Groei baby en baarmoeder
-Bloedsuiker.
etc...

Met mij zelf gaat het na omstandigheden wel aardig, heb alleen voor de 4de keer achter elkaar een blaasonsteking en moet daarvoor nu a.s. dinsdag na de gynocoloog kijken of die me verder kan helpen.
En dinsdag maken ze ook een groeiecho spannend hoor.
Verder was me HB iets te laag dus zit nu aan de ferro en ijzer tabletjes.
Ik voel me verder wel prima en heb voldoende energie.

Hallo!
Hier gaat alles best ok, rustig.
Ben nu twee weken bezig met yoga en voel me daar erg goed bij,
ik voel me wat meer flexibel, wat minder olifant.
VK gaf aan dat alles op schema ligt.
Hij ligt met zijn hoofd naar beneden, rug en billen op links.
Bloeddruk was de hele tijd vrij laag, ging nu iets omhoog, onderdruk was nu 74, vorige keer 58.

Ik heb nog niks gehoord over ijzerwaarden, ben afgelopen woensdag geprikt.

Ik eet wel in wat kleinere porties, voelt na het eten soms of ik ontplof!

Verder alles goed, gelukkig maar.

Natalie

Hier gaat het keurig volgens het boekje. Ik heb 2 maart een groeiecho gehad, toen was ik 31 weken en 2 dagen zwanger. En het kindje was ong. de grootte van 32 weken, dus prima.
3 Maart naar de gyn geweest.

HB: 7,3
Glucose: 5,6
Bloeddruk 120/80

Al met al keurig dus.

Op m'n bekkeninstabiliteit na heb ik helemaal niks te klagen!

Hier gaat het goed heb wel weer voor de 5de keer een antibiotica kuur gekregen omdat de blaasontsteking maar niet weg wil gaan k maak me er maar niet teveel druk meer om want ben bang dat ik tot einde van zwangerschap er last van houden.

Dinsdag moet ik weer naar het ziekenhuis en ga dan vragen of ze me onderhoudskuur kunnen geven want als ik stop met een kuur komen de klachten hard terug en dat voeld echt niet fijn......

Voor de rest gaat het goed voel me goed heb veel energy me bloeddruk was goed de laatste keer en me HB stijgt weer.

Hoe gaat het met jullie.....

Fijn dat je weer wat meer energie hebt! Zal vast wel te maken heben met je HB die weer stijgt.
Vervelend elke keer die blaasontsteking zeg! Misschien dat een onderhoudskuur je idd even kan helpen de laatste weken door te komen. Succes ermee.

Hier gaat  alles z'n gangetje. Mag dinsdag weer naar de gyn, dus ben benieuwd.
Volgens de weegschaal thuis nog steeds niks aangekomen (pas 1 kilo sinds ik zwanger ben) Maar m'n buik wordt wel met de dag dikker lijkt het.....

ohh spannend ik mag dinsdag ook heen krijg je dan ook een echo of ga je alleen voor controle.

Dat doe je netjes met je gewicht keurig hoor ik heb hier ook soms het gevoel dat ik op ontploffen sta en nog zeggen mensen goh... zeg jij hebt ook bijna geen buik terwijl ik zelf zoiets heb wattttt ik ontplof bijna hoor hahaha

Daarstraks bij de vroedvrouw geweest. Onderdruk 79, lekker dus, fundushoogte 33, vroedvrouw kon de baby nu ook eindelijk goed voelen (ik blijk vrij veel vruchtwater te hebben) en ze vond hem wel nogal aan de grote kant, dus heeft me doorverwezen voor een groei-echo om toch even zeker te zijn. Ik ben morgen 32 w en hopelijk kan de echo deze week nog, dat moet blijkbaar voor de baby gaat indalen, omdat ze nadien minder goed de omtrek van het hoofdje kunnen meten. Dat hoofdje ligt trouwens wel goed, naar beneden en het poepje zit onder mijn linkerborst..
Vind het eigenlijk wel leuk zo'n extra echo, nog even binnenkijken voor de laatste spurt :) En nu maar hopen dat de echo geen rare problemen aan de oppervlakte brengt he...
Ik houd jullie op de hoogte!

Hoi allemaal,

Ik ben afgelopen donderdag naar de v.k geweest en vrijdag heb ik de groeiecho gehad.
Donderdag voelde de v.k al dat de baby in stuit lig. Vrijdag tijdens de groeiecho was het duidelijk dat hij of zij in stuit lig met zijn beentje omhoog voor zijn lijf en dit maakt de kans dat de baby nog gaat draaien heel klein. Verder was gelukkig alles goed hij of zij was wel iets groter dan gemiddeld maar niks zorgwekkend.
Ik was er vrijdag wel een beetje van uit mijn doen het idee dat het een keizersnede zal gaan worden. Het leek me juist zo bijzonder om een gewone bevalling mee te maken. Maar als hij of zij maar gezond ter wereld komt is toch wel het belangrijkste!

Groetjes Kim

Terug
Bovenaan