Hoe voelen jullie je nu? en gaat alles goed?

Hoi meiden,

hier alles nog steeds zijn gangetje,
ben erg moe overdag, heb weinig puf meer in mijn werk en heb erg last van maagzuur. Vannacht werd ik wakker omdat de baby zich zo had gedraait dat hij met de billen tegen mn maag drukte. Ik was zo verschrikkelijk misselijk ervan dat ik wakker werd. Zondag had hij ook al zo'n actie. Erg naar.
nou, nog maar even wat doen vandaag...

groetjes
Klarie

Hoi Iedereen,

Wat fijn dat de suiker bij iedereen goed was.
Ik heb ook een iets groter kindje en maak me daar ook niet druk om, vind inderdaad ook dat er soms door de v.k een beetje teveel drukte om wordt gemaakt.

Eilahtan wat goed van je dat je die man meteen op zijn numr hebt gezet. Zo kreeg ik laatst van mijn schoonbroer te horen, "zo Kim je bent goed mollig geworden". Toen heb ik meteen gezegd ja hallo ik ben zwanger,   Als ik jou was zou ik dat maar nooit tegen een andere zwangere vrouw zeggen. Zo'n opmerkingen kan ik niet uitstaan.

Indrabe omdat de baby met zijn beentjes omhoog ligt wordt het onmogelijk om gewoon te bevallen er was wel nog een mogelijkheid geweest als hij met zijn beentjes omlaag had gelegen. En omdat het kindje iets groter dan gemiddeld is heeft hij of zij bijna geen plaats om te draaien.

Groetjes Kim

Hoi Mikkie,

reageer nog even op je ivm de stuitligging. Misschien dat moxa therapie voor jou ook een kans is dat je kleine toch nog gaat draaien? (zie topic 'wat zouden jullie doen') Je kunt het altijd proberen toch, wie weet...

groetjes
Klarie

De laatste week mag ik in me handjes knijpen, ik heb het idee dat me HB weer wat omhoog is ben minder moe en heb weer zin om dingen te ondernemen nu is mijn zwangerschapsverlof in gegaan dus kan nu mooi het huis wat op orde brengen.

Alles nog even een goede schoonmaakbeurt en dan zijn we er helemaal klaar voor. :D

Eindelijks na 6 weken is me blaasontsteking weg nu hopen dat deze weg blijft want dit sloopte me ook enorm...

Enigste minpuntje is dat zoals jullie misschien hebben gelezen de kleine nog in stuit ligt en volgens de echo berekeningen een reus van een kind is maar maak me daar nog geen zorgen over.

Ik voel me gewoon enorm gelukkig misschien zijn het de hormonen maar de kleine beeb is er nog niet eens en ik heb al het gevoel dat ik op een wolk zweef.
Ik zit elke dag even op de babykamer dan kijk ik in de kast naar de kleine babykleertjes pak dan even kleine knuffeltje beet wat er in het bedje ligt en dan denk ik nog even en dan ligt daar onze kleine vent.
Volgens me vriend kan die echt merken dat ik 1 brok hormoon ben want zit ook zomaar bij films te huilen terwijl er niks gebeurd hahahaha :D we kunnen er samen gelukkig om lachen, maar ik probeer gewoon nog echt te genieten van de laatste momenten van het zwanger zijn want de tijd gaat zoooooooo snel en vindt het zo heerlijk om zwanger te zijn en dat er straks een mooi kereltje in ons leven komt.

Heerlijk............

Ha Natalie, super dat je die man lik op stuk hebt gegeven! Kan er ook echt niet tegen dat mensen opmerkingen maken over hoeveel je bent bijgekomen en hoe groot je buik is... Iedereen lijkt echt een mening te (mogen!) hebben over zwangere vrouwen he! grrrrrr!

En voor de dames die een stuitligging hebben: ik begrijp inmiddels idd heel goed waarom jullie voor een geplande keizersnede gaan hoor... Zo'n draaipoging lijkt me ook verre van aangenaam :-/ en als de kans dat het slaagt of kan dan nog eens zo klein is... Veel succes voor zij die nog beginnen aan de moxatherapie!

En mag ik even zeggen hoe jaloers ik ben op mamaenpapaopkomst (en anderen?) die al met zwangerschapsverlof is? Ik ben nu 32w3d en ja, het is nog wat vroeg voor mij, maar ik moet nog 4 weken (fulltime!) en het begint echt te wegen, bovendien interesseert het me ook geen zier meer!!! Ik wil echt enkel nog met de baby en de bevalling bezig zijn... Raar dat een mens zo kan veranderen door zo'n zwangerschap... In elk geval, geniet ervan!!!

@Indra be: Heb je geen optie om minder te kunnen werken en voor gedeelte ziek te melden zo krijg je misschien wat meer rust voor jezelf want het is belangrijk dat je straks niet vermoeid de bevalling in gaat.
Of dat je 6 weken van te voren stopt ofz...

En geestelijk moet je ook goed voor kunnen bereiden pas wel goed op jezelf he want anderen doen dat niet voor je.

Ik ben zoooo benieuwd als we zometeen bevallen zijn...
Allemaal megakinderen, whahaha!
Als ze maar gezond zijn zal het me een dikke worst wezen.

Ik wil ook met verlof! Heerlijk mamaenpapaopkomst!
Nog twee weken en dan ga ik zes weken van tevoren met verlof.
Maar mijn bekken doet gek. Dat verweken vind ik niet zo'n goed plan.
Ik heb alleen wat pijn na het slapen, maar ik voel die "losheid".
Best freaky!

En voor wat betreft die kale vent, dat is dan dus echt al weer nummer 8 op een dag die gewoon ongezouten zijn mening geeft.
Vandaag weer, in de winkel. De kassamevrouw zegt: "Succes he, zo te zien komt het er al bijna uit." Ik zeg: "Nee, nog acht weken." Zegt ze: "Jezus wat een buik mens!"
Zo kom ik dus de dag door...

Gelukkig was ik met mijn  man en had ik net daarvoor enorm lopen zeiken over al die mensen die hun mening geven. Ik zeg nog tegen hem: "Zie je nou?!"
En we zijn schaterend die winkel uitgelopen, hij vond me wel zielig.

Vandaag bloed af laten nemen, heb volgende week de uitslag denk ik.
Maar mijn tante en oma gaven al aan dat we megakinderen produceren, dus het zal wel allemaal, tante is ook twee keer getest en twee keer niks aan de hand.

Lekker weekend, maxicosi aanschaffen, Bloomstoel bestellen en zwijmelen bij het ledikantje, hihi! En een goed potje Risk denk ik...

Fijn weekend allemaal, zet hem op!

Natalie

Eilatan iedereen heeft zo ze,n mening en de meeste vinden hun zelf helaas grappig ik vindt het goed van je dat je voor jezelf op komt en niet over je heen laat lopen.

Ik heb het omgekeerde juist mensen zien bijna niet aan me dat ik zwanger ben van achteren zie je zowieso al niets alles zit voor me...

En als mensen vragen hoe ver ben je en ik zeg 34weken kijken ze je toch met een raar gezicht aan zo van ohww echt waar joh.... :D dus ik had daar vandaag beetje melige bui en toe vroeg een oproepkracht aan mij gohhhh hoe ver ben je dan dus zeg doodleuk ohw net op de helft :D
Het was dat er collega,s ineens dubbel lagen van het lachen anders had ze het geloofd ook.

Ik heb zoiets mensen denken maar lekker wat ze willen ik heb een lief klein babytje in me buik die helemaal van mij en me vriend is....   en dat gevoel dat geeft mij de meeste schoonheid en trots die er maar bestaat.

Terug
Bovenaan