Hoe voelen jullie je?

Hoi,

IK voel me erg goed alleen aan het einde van de dag wel bekaf. Maar ja, ik heb ook nog een kleintje van 3 jaar rondlopen die natuurlijk ook je aandacht vraagt. En dat geeft ook niets maar ik kan wel merken dat deze zwangerschap wel wat zwaarder wordt dan de eerste. Maar voor de rest geniet ik er erg van.

groetjes nynke

Hee hoi,

ben sochtends nog wel misselijk en de rest van de dag moet ik wel regelmatig wat eten maar goed. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik veel meer overgegeven dus....
Ben wel ontzettend moe! gelukkig slaapt onze dochter smiddags nog heerlijk 2 uurtjes en kan ik ook even naar bed!

Groetjes Alberdien

Hoi allemaal,

Ik ben nu 12 weken en opzich gaat het lekker ben alleen misselijk als ik niet optijd eet.
Dan moet ik effe liggen en dan gaat het wel weer. En ben erg moe.
Groetjes Anita

Ik ben nu 14 weken en 4 dagen zwanger. Ben in het begin heel erg moe geweest en dit begint een beetje af te zakken gelukkig. Ook in de eerste weken een beetje weeig in de maag, maar ook dit wordt beter. Heb nog wel dat het warme eten me niet echt smaakt. Na een paar happen ben ik gewoon vol. Daardoor ben  ik ook alweer wat kilootjes kwijt geraakt. Maar ik denk dat het wel goed komt binnenkort. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik in de eerste weken ook wat afgevallen en uiteindelijk was ik toch meer dan 20 kilo aangekomen!

hoi hoi

Ik mag niet mopperen! Ik voel me eigenlijk al vanaf dag 1 prima!
Ik heb af en toe 's avonds wat last van maagzuur.
Ook zit ik best snel vol, kan nog de helft eten van wat ik normaal eet.
Verder teken ik ervoor als ik zo de zwangerschap door mag brengen.
Jammer voor de dames die er wel zoveel last van hebben.

groetjes

hee, ben nu 14+4 en eet het liefst de hele dag door om de vage misselijkheid weg te krijgen. Of is het onrust? Terwijl ik inderdaad met avondeten snel vol zit, vooral 10 min na het eten. Weet niet hoeveel ik ben aangekomen, heb geen weegschaal.... Als ik zo mijn middel en love-handels zien denk ik wel wat kilootjes erbij...! Help. Gelukkig weeg ik normaal niet veel en ben de vorige keer ook 18 kilo aangekomen en er ging 20 af!

wendy

Hoi Meiden,

ik ben nu 14 weken en 5 dagen zwanger.
Tot 12 weken was ik erg misselijk, en daarna gng het goed. Tot deze week. Vanaf dinsdag weer erg misselijk en woensdag dus weer overgegeven. Ik zit ook snel vol tijdens het avondeten. Moet echt moeite doen om het toetje er in te krijgen. Ik ben 3 kilo afgevallen en zit nog  niet op mijn oude gewicht. Komt dat nou door mijn eetgewoonte? Mijn buik groeit goed, dus het kind komt niets te kort. Hoop wel dat de misselijkheid overgaat.
Sinds een week ben ik weer erg moe, net als de eerste 4 weken. Afgelopen maandag bloed laten prikken, misschien blijkt wel dat ik ijzer tekort heb. Maar de meesten die ik spreek, hebben tijdens hun zwangerschap ook vermoeide weken gehad en die hadden gehad geen ijzer tekort. Dus ik vrees dat ik mij over moet geven aan het feit dat het er gewoon bij hoort.

Veel liefs van Gré

Terug
Bovenaan