Hoe voelen jullie je?

Hoi,

Ik ben nu 15,3 weken zwanger en heb nergens last van. Dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook niet. Ben nu bijna 2 kilo aangekomen, maar mensen zien nog niet dat ik zwanger ben....ach dat komt vanzelf.
Iedereen die last van kwaaltjes heeft, heel veel sterkte!!

Gr. Gea

Ik voel me nu ook erg goed. Heb een tijde terug 's nachts secht geslapen, vaak wakker enzo. Misschien de spanning van alles ik weet het niet. Nu voel ik me erg goed. Heb vrijwel geen klachten en heb genoeg energie. Alleen in de ochtend vaak wat last van hoofdpijn, mijn bloeddruk was in orde dus daar ligt het niet aan.
Mijn buik groeit ook lekker, vind het zelf een behoorlijke buik, maar mijn man vind het een lief buikje.. Kan op zich nog wel mijn gewone broeken aan, mits het bovenste knoopje los is. Ik ben nu 2 kio aangekomen, en ben nu 17 weken en drie dagen zwanger. Geen idee of dit normaal is.

Nou, ik schreef ongeveer 2 weken geleden dat ik me prima voelde, maar nu dus niet meer. Enorm moe, prikkende ogen, last van m'n darmen en hoofdpijn. Ik hoop dat het gewoon een paar dagen zijn en dat ik me daarna weer goed voel! Misschien is het een groeispurt, want m'n buik groeit enorm nu!
Echt apart dat sommigen hun broeken nu nog aankunnen. Ik draag het liefst maillot en jurkje of een stretchspijkerbroek die wijd is van boven. Maar wat moet ik hierna aan als die broek niet meer past? Ik heb maar 1 zwangerschapsbroek die warm is en nog wat hele wijde broeken, Moet ik er maar bij lopen als een sloeber. Help.

wendy
16+4

ik durf het bijna niet te typen maar hier lijkt het met de misselijkheid gelukkig wat beter te gaan. Ik ben vooral 's avonds nog wel kotsmisselijk en moet in bed erg stil blijven liggen omdat ik anders bang ben dat alles er weer uitkomt maar de afgelopen 4 dagen heb ik niet over hoeven geven. Ik hoop maar dat dat doorzet.

Groetjes Anja

Terug
Bovenaan