Hoe voelen jullie je?

Ik was erg benieuwd hoe iedereen zich aan het begin van de zwangerschap (eerste weken) heeft gevoeld. Het wisseld bij mij per dag, steekjes/krampjes in onderbuik, heeel erg moe, vaak plassen, darmen die reageren, en een zwaar/opgeblazen gevoel. Zo nu en dan wat misselijk en eten wat me tegen gaat staan, maar verder voel ik me op en top zwanger!
Pfff, wel vermoeiend hoor deze weken, haha...

 
de eerste weken van de zwangerschap ( mijn eerste) was ik veel moe,
dat waren mijn enige klachten gelukkig.
en geloof me dat trekt wel weer weg.
ben nu 26 weken en voel me vrij goed alleen moet ik wel op tijd mijn rust nemen.
want die heb ik nodig ;)

groetjes
 
hey

ik sluit me eigen ook bij jullie aan haha. Met name de moe-heid speelt mij parten :S Ik ben eigenlijk altijd bezig, maarja nu moet het wat rustiger aan allemaal en dat is even wennen. Maarre net als vanavond lekker in pyama onder een dekentje op de bank! heeeerlijk!

Ik ben nu 8 weken zwanger. en jij?

Liefs,
 
hallo,

ben ook ontzetten moe,bij me dochter had ik dat echt niet zo!
's avonds om half 9 ben ik helemaal afgebrand!
voor de rest niet misselijk ofzo maar wel opgeblazen gevoel!
en kramp in me kuiten!

xx sas
 
bij de eerste heb ik eigenlijk nergens last van gehad in het begin (behalve automisselijk) nu bij de 2e misselijk, moe, en ook veel meer last van mijn stuitje (net alsof er een gewicht aan hangt). ben nu 23 weken zwanger
 
ik heb de eerste weken niks vernomen, was wel wat moe maar meer ook niet, kwam er ook met dikke 9 week pas achter dat ik zwanger was.. ben nu zaterdag 26 weken... en heb nogsteeds weinig last van dingen... vlieg er rooskleurig doorheen....

 
@ roos: Om je vraag te beantwoorden, we weten nog niet exact hoelang ik al zwanger ben, gezien een erg onregelmatige cycles. We verwachten nu nog 5á6 weken, dus dat is nog heel erg pril..
Maar wat er dan allemaal al in je lichaam gebeurd en echt een onbeschrijflijk gevoel!
 
Terug
Bovenaan