Hoe voelen jullie je?

Hello,

Ik weet niet hoe ik me moet voelen...ik ben zwanger van mijn eerste kindje. En als ik de testen niet had en de eerste echo van 6 weken zou ik het niet geloven. Ik heb niks, nergens last van en ergens begin ik me gewoon zorgen te maken of dit echt wel goed is. Maandag heb ik weer een echo, en ik hoop dat alles goed is, maar ergens hou ik me heel erg bewust dat er ook wat mis kan zijn....ik voel niks en iedereen roept dat ik er maar gezegend mee ben, maar ik had liever WEL wat gevoeld en kunnen zeggen: jah..ik ben echt zwanger..gewoon wachten tot maandag...dat duurt lang :S
 
hoi liamlee,
om je toch even gerust te stellen. ik had bij de 1e ook eigenlij nergens last van. wel iets van automisselijkheid, maar dat was maar heel af en toe. dus niks voelen hoeft niks te betekenen. maar ik snap je ongerustheid wel hoor.
 
ik heb bij alle 3 de zwangerschappen ergveel last gehad van een te lage bloeddruk kon de hele dag slapen (nu nog trouwens ben 29 weken zwanger)
erg veel last van ochtend misselijk heid
en bij deze 3e zwangerschap erg veel last van maagzuur
 
Ik was erg moe, deed geregeld een dutje tussen de middag. Hypergevoelig voor geurtjes (aaargh die oude mevrouwtjes met sloten parfum in de trein!!), maar nooit hoeven overgeven gelukkig. Totaal geen zin in vlees of koffie, enorme drang naar vet voedsel. Af en toe een soort krampen a la ongesteld, niet fijn. Heb ook een paar keer bloedingen gehad, zelfs één keer een soort propje dat me helemaal bang maakte, ik wist zeker dat het een miskraam was. Maar ik mocht gelukkig diezelfde middag een echo laten doen en toen ik het hartje zag kloppen viel er zo'n last van m'n schouders.. na 12 weken kreeg ik m'n energie weer terug. Ben nu 23 weken, nog steeds spannend.
 
Hoi!

Ik heb een heel dubbel gevoel. Aan de ene kant ben ik super blij met mijn zwangerschap ( ben pas ong 5 weken ) maar aan de andere kant ook zoooo bang. heb al eerder een miskraam doorgemaakt en hoop nu echt dat alles goed blijft gaan. 10 januari mag ik voor de 1e echo. Nou ik doe echt een moord voor een kloppend hartje! en hoe voel je jezelf??

groetjes
 
Pff spannend he die lange weken wachten... Het is voor mezelf de eerste zwangerschap en nu ook zo rond de 5-6 weken.. Wij mogen pas 6 januari voor de eerste echo en hoop ook ontzettend dat alles goed is!
 
@liamlee...ik heb precies hetzelfde:) Ik voel me gewoon goed, nergens lanst van en ook ik maak me wel eens zorgen:) En ik weet dat dat niet hoeft. Alleen mijn borsten doen een beetje zeer. Meer heb ik niet, maar...wat niet is kan nog komen, dus ik wacht rustig af!
 
Terug
Bovenaan