Hoe voelen jullie je?

pfff zal ik dan ff negatief zijn hahahaha

Giga moe en megamisselijk de hele dag door. Het idee dat je moet eten doet mij kokhalzen maar als ik een paar happies gehad heb lukt t weer een uurtje.....
Ondertussen ook nog mega hoofdpijn gekregen.....zucht......gelukkig dit keer geen last van geurtjes ed.....
 
Het wisseld bij mij echt per dag! De week voordat ik positief testte (vorige week) had ik elke dag enorme hoofdpijn, erg koud en moe. De hoofdpijn is afgezakt, moeheid is er nog wel en per dag verschilt of ik trek heb of niet. Soms even ineens een vlaag van beroerdheid. Verder -nog- geen pijnlijke borsten ofzo...
 
jeeeetje..
is er dan niemand hier die de eerste weken van 's ochtends tot 's avonds laat alleen maar de wc heeft gezien?
ik wist dat ik zwanger was van de 2e omdat ik echt zooo ontzettend ziek was.. nu ben ik 20 weken zwanger en heb ik weer alle energie van de wereld.. maar die eerste paar weken..
 
ik heb nog geen test gedaan, misschien omdat ik onzeker ben of ik zwanger ben of niet...

ik gebruik een nuva ring, deze draag ik meestal een 3 maanden door en dan pas een rustweek...

vorige zaterdag kreeg ik felle steken aan de linkerkant van mijn onderbuik... later op de avond had ik een klein beetje bruine afscheiding, smorgens zeer duizelig, zo duizelig dat ik weer een uurtje ben moeten gaan liggen. ik merk ook de laatste 2 tal weken dat mijn stemming kan wisselen op 5 minuten tijd en dat ik vaak impulsieve beslissingen neem. de laatste week heb ik heb gevoel dat mijn onderbuik trekt en mijn darmen fel grommelen... de ene moment heb ik geen honger, de andere moment eet ik van alles een beetje dat ik kan vast krijgen. nu zijn we 5 dagen verder en heb nog steeds het gevoel dat mijn buik uitrekt en savonds als ik lig, heb ik ditzelfde gevoel aan de zijkanten van mijn buik. de afscheiding die ik had is niet echt weg gegaan maar is ook enkel te zien na een toilet bezoek. deze verschilt van dag tot dag van kleur en is dan wat slijmerig dan de andere keer. ik kan de laatste 2 weken ook elke minuut van de dag slapen maar als ik dan neer lig lukt het me niet om bij wijze van spreken de juiste positie te vinden... echt misselijk ben ik niet maar wel dikwijls het gevoel dat er iets op mijn maag ligt een zeer zwaar gevoel... ik heb doorheen de dag momenten het gevoel dat mijn buik gaat ontploffen omdat hij zo opgeblazen lijkt te zijn.  af en toe krijg ik ook steken aan de zijkanten van mijn onderbuik ter hoogte van mijn heupen een paar centimeter naar het midden toe... wat denken jullie hiervan?

ik durf namelijk nog geen echte test te doen omdat ik denk dat het hiervoor nog te vroeg is en ook omdat ik al een negatieve ervaring gehad heb en heb hiervoor eigenlijk weer een beetje bang... maar ik ben zo onzeker op deze moment en zou graag jullie ervaringen of meningen willen lezen...
 
Terug
Bovenaan