hoe vroeg zijn jullie kleintjes wakker?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben even benieuwd hoe vroeg jullie
baby's de dag beginnen?!

Roy is nu 6 maanden en hij is steeds tussen 05.00-06.00 uur
wakker (voor een voeding) Soms wel eerder maar dan is het even
een speentje en slaapt hij wel verder.
De laatste voeding geven we rond 21.30 uur.

En jullie?
Stiekem hoop ik natuurlijk dat 't binnenkort wat later wordt 's morgens, maar tot nu toe.. wat ik ook probeer.. dat lukt (nog) niet!

Groetjes

hoi,
ons meisje is 's ochtends tussen 7.00-8.00 wakker. vandaag pas om 8.30.
ze krijgt 's avonds de laatste fles om 20.00.
ze is 7 maanden.
maar toen ze 6 maanden was had ze ook ongeveer deze tijden
groetjes

Hoi,

Onze zoon is 17 weken. Hij krijgt tussen 18:30 en 19:00 uur de laatste fles en is de volgende ochtend tussen 7:00 uur en 8:00 weer wakker.
Dit ook sinds een paar dagen hoor. De laatste voeding van 22:00 uur is er net af.

Groetjessssss

Merel nu 15 weken krijgt om 22.15 de laatste fles.
Meesatl komt ze rond 8.30.
Echt een luxe dus.
Ze is vaak wel eerder wakker maar ligt dan te brabbelen.
Ik wacht altijd tot ze echt begint te huilen.

Hoi,

Onze Bas krijgt rond 20.00 uur de laatste fles (soms een half uurtje eerder of later). Hij slaapt dan ongeveer tot 7.00 uur. Dan krijgt hij een fles en dan gaat hij direct zijn bedje weer in tot een uur of 10.
Ik vind dit hele fijne en makkelijke tijden.
Helaas moeten we nu wel gaan stoppen met inbakeren (overdag lukt dit aardig, maar het 's nachts gaat hij nog steeds de doek in). Dan zullen de tijden misschien wel weer veranderen.

Groetjes, Karin

Hoi hoi,

Dylano krijgt tussen 19.00 - 20.00 zijn laatste fles, en wordt dan pas de volgende morgen om 9.15 wakker.
Vorige week was het zelfs 11.15!!!
Das wel erg laat, maar goed... ik heb zoiets: hij zal het wel nodig hebben dan, ja toch?

Groetjes Debby.

Daan krijgt tussen 18.30 en 19 uur zijn laatste fles en slaapt dan door tot de volgende ochtend ergens tussen 7 en 8 uur.
Dit doet hij al v.a. 4 maanden, heerlijk gewoon.

Liefs Saskia

hey hoi als ik niet hoef te werken dan is ons meiske tussen half7/7uur wakker vd 1e fles en meestal slaapt ze dan tot ongv half10 weer door.
moet wel zeggen dat ze de l;aatste tyd meer wakker is overdag maar gelukkig s''avonds slaapt ze goed,krygt om half 5 dr 3e fles en dan om ongv 9 uur de laatste,doeiiii

Terug
Bovenaan