quote: Evelution reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-12-2007 08:58:31&apos

);
Wat een voorbeeldige baby's hebben jullie...
Mijn dochtertje is 5,5 maand en komt netjes om de drie uur 's nachts (soms wel eerder). Ze is vaak rond 4 uur wakker en wil dan niet drinken en niet meer slapen, ik ben er achter dat als ik haar in de babyschommel zet met een mooi lichtje erin ze uiteindelijk in slaap valt en dan is ze rond 7 uur weer wakker. Ik geef nog BV, een flesje pakt ze niet echt makkelijk (rijstebloem ook al gebrobeerd, maar lukt dus niet zo goed), ik baker haar in en gebruik aroma therapie.. Overdag slaapt ze btw helemaal haast niet, Rust en regelmaat van Ria bloem werkt echt niet, deze dame gilt zo 2 uur achter elkaar hoor. Ze is nogal temperament vol.. Heb echt alles al geprobeerd (alle artsen en pedagogen zeggen "het gaat vanzelf over" )
Ik hoop maar dat als ik straks met de bijvoeding beging ze wat langer gaat slapen.. dat komt vanzelf toch? (met een jaar of tien)
haha,
hoi, ik heb er hier ook zo een nu bijna 7 maanden, dit is mijn derde kind en wat ik met haar meemaakt heb ik nog met geen van mijn kids meegemaakt, hier ook geen slaap overdag, s,nachts wakker worden ze krijgt vier voedingen ( fles) waarvan twee papflessen aan het begin en het eind van de dag maar ze word gewoon weer wakker om vier uur en dan wilt ze spelen, ze vertikt het om te slapen ik ben nu 35 jr maar lijk wel 50 met die wallen en zo iedereen spreekt me erop aan mn twee oudere kinderen waren schatjes vergeleken met deze laatse telg, van alles geprobeerd het enige wat werkt is haar even een half uur in de wipstoel leggen en dan slaapt ze af en toe wel verder s,nachts, eerst zeiden na vier maanden houd het op, toen was het zes maanden en nu zeggen ze reken maar op een jaar, dus heb nog vijf maanden te gaan.. maar goed je moet er wat voor over hebben.
groetjes Bianca