Hoi Twin Stars en alle anderen!
Die wallen die groeien hier ook met de dag hoor
(onder de ogen dus!) De kleine is altijd 's nachts ook wel wakker (03.00 uur ong.)
maar dan is het een kwestie van een speentje en hij slaapt
wel weer verder. Honger is het dan niet, hij huilt meer uit ontevredenheid, nog moe en de oogjes nog dicht dan.
Maar dus rond 5.00-6.00 uur is meneer wel klaarwakker,
als wij dan zijn kamertje binnenkomen verschijnt er meteen een
big smile en hij is klaar voor de dag. En denkt: ok, entertain me maar!!
haha en wij zijn dan nog doodmoe van de gebroken nachten steeds!
Er moet ook nog gewerkt worden (volledig door mijn man en parttime door mij) en die dagen ben ik helemaaaal een wrak.Ik hou niet van klagen maar ik wil toch gewoon ff dit kwijt!!! Lucht ook wel eens op!!! En fijn (niet voor jullie!!!) te lezen dat ik gelukkig niet de enige ben, al wist ik dat natuurlijk wel....
Maar het breekt je wel eens op. Ik merk dat ik dan heel snel aangebrand ben, weinig kan hebben, neiging heb tot huilbuien (maar kan me meestal inhouden!) etc en natuurlijk 's avonds erg moe. Om 20.00 uur vallen bij ons de oogjes echt wel dicht...
ook in het weekend natuurlijk want de kleine kent geen weekend!!!!
En dat vind ik dan best wel jammer.
Mijn man en ik zien elkaar al niet zoveel en dan zijn we 's avonds ook nog doodmoe + proberen vroeg in bed!
Zo, even mijn ei kwijt hoor.. is wel eens fijn!
Heb eigenlijk dus alles wel geprobeerd, maar het kereltje is gewoon een vroege vogel, en tussendoor 's nachts onrustig lijkt het.
Wel heb ik het idee dat hij missch last heeft van zijn ontlasting 's nachts, want elke keer bij de eerste ochtendluier verschonen, zit ie behoorlijk vol !!!! De laatste fles is al gevuld met rijstebloem, zodat het lekker vult. Maar ook ZONDER rijstebloem hebben we geprobeerd want stél dat hij juist actief wordt van die rijstebloem, zou kunnen!!! etc etc en zo vis je van alles uit... haha
wel lang wakker houden 's avons op schoot, juist NIET en snel weer in bedje omdat ie anders eventueel TE wakker wordt en niet meer diep kan slapen ENZOVOOOOORT !!!!
Hebben jullie dit ook?? al die probeersels???
(degene die dus niet verwend zijn met de langslapertjes, jeetje zeg...sommigen zelfs tot 09.00 uur of later las ik, wauuuwww !!!!)