Hoe was jouw kraamtijd?

Onze kraamhulp was echt geweldig en ik heb echt heel veel aan haar gehad. Heb zelf even gehuild toen ze weer weg ging. Toch vond ik mijn kraamweek niet echt geweldig voelde me wel fit dus zat gelijk al weer in de kleren waardoor de visite ook langer bleef. Heb echt het gevoel gehad dat we geleefd werden er waren zelfs mensen die sneu waren als ik vroeg om hun kinderen een andere keer mee te nemen. En oja we hebben zelfs op visite gewacht die niet eens is komen op dagen. Bij een volgende kindje  blijf ik de hele kraamtijd op bed  en laat ik me niet meer zo leven door de visite.

Liefs Linda.

Dat herken ik ook heel erg, mensen die blijven hangen of hun drukke!!!! kinderen meenemen!!

Volgende keer alle visite na de kraamtijd!!!

Hoi,

ik heb een geweldige kraamtijd gehad met een superkraamverzorgster. Wat een schat van een vrouw is dat. Ik was op de achtste dag ook wel even verdrietig omdat ze niet meer terug kwam. Ze heeft me zo gesteund. Ik heb toch wel wat moeten verwerken van mijn bevalling omdat die, eer ik wist dat het was begonnen alweer voorbij was. (ik ben vanaf de eerste wee in 69 minuten bevallen) Ze heeft keer op keer mijn verhaal aangehoord. Ze was ook zo leuk met de oudste twee. Echt een aanwinst. En het was leuk om haar verbazing te zien omdat Stijn op de achtste dag al 205 gram boven zijn geboortegewicht zat. Maar dar was de verloskundige ook heel verbaasd over. Ik heb geen bv maar pokon!!!

Groetjes van marloes

quote: mamatorist reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-01-2008 11:49:52'));

Ik heb geen bv maar pokon!!!

POKON?????   Hahahahahaaaa!!!! Die heb ik nog nooit gehoord!!!! Wel 'slagroom', dat zei iedereen tegen mij toen m'n dochter na 8 dagen weer precies op geboortegewicht was.

Ik heb een hele fijne kraamtijd gehad. We hadden een hele fijne, ervaren, rustige kraamhulp. Ik was zelf door bloedarmoede nogal slap, dus zij en mijn man hebben vooral voor ons meisje gezorgd de eerste week, ik hoefde alleen maar te voeden. Ik heb me lekker laten vertroetelen! Wel vond ik het lekker om na een dag of 6,7 weer eens gewone kleren aan te doen. Al had ik toen ook direct het idee dat ik iets 'moest', maar ik wist niet wat. De kraamhulp zei toen dat ik op de bank 'moest' gaan zitten, haha! Dat hielp wel hoor.
Ik heb lekker de tijd genomen om rustig te herstellen, en dat kan ik iedereen aanraden.

Hoi,

Ik heb wel een leuke kraamtijd gehad. Alleen door mijn veel te snelle bevalling heb ik de hele week op bed gelegen. Elke keer als ik er af was viel ik bijna flauw (niet handig) Het ergste vond ik als Hidde huilde dat ik zelf niet gelijk naam 'm toe kon. Nu 1,5 week ging het beter en het is echt genieten nu.
Liefs Lynn

hoi
heb een hele leuke kraamtijd gehad,we hadden ook een leuke kraamverzorgster dus dat scheelt ook.ik had een vlotte bevalling.om 14u braken mijn vliezen ineens en om 19u was anouk eral.onze kraamhulp was net op tijd.Ik kon alle rust nemen die ik wou.(niet genomen want had nergens last van),van smiddags op bed tot even een boodschapje doen,zij bleef dan wel even bij anouk.al met al kijk ik leuk op deze periode terug.
gr petra

Terug
Bovenaan