Hoe was jullie buik met 19 weken?

buikje met 26 weekjes

Voila dan kan je eens zien,is toch echt raar dat het op zo'n korte tijd zo snel groeit he...
In het begin stond ik hier nog niet bij stil maar als ik dan nu naar die foto's kijk,dan zie je het verschil pas en is echt wel raar :)
Liefs

www.martin-isabel.nl

http://www.martin-isabel.nl/index-buiken.htm

hier staan al mijn  buikjes op, het was een giga buik vond ook de VK en gyn, helaas nu onderaan de buik wat slapjes maar komt misschien ooit wel goed, ik heb hem heel lang laag gedragen iedereen dacht met 20 weken al dat ie elk moment kon komen...

Orchideke mooie foto's hoor! jij had een heel gaaf buikje...

Hoei, dat zijn wel hele mooie buiken hoor!! Wauw!!

Mijn buik ziet er nu zo uit als die van Ponyville met 5 weken. Maar het gekke is wel dat ik al met een week of 8/9 mijn broeken niet meer dicht kreeg. Maar alleen qua broek heb ik positiemode nodig, de rest past inderdaad nog gewoon. En ik had zo'n gave zwangerschapsband gekocht (al met 9 weken ofzo, veels te vroeg), maar die lubbert nog jammerlijk om mijn enkels, haha.

Maar ik maak me over mijn kindje totaal geen zorgen hoor. Ik voel m af en toe al een beetje (zo'n "blob" als een lavalamp, zeg maar). Vanmiddag de 20-weken echo!!! Ik ben zo benieuwd!!!

En zoals gezegd, ik ben niet bepaald de magerste op aarde, dus kindlief heeft ruimte genoeg om te groeien, haha!
Dank voor jullie lieve reacties! Ik hou jullie op de hoogte!

P.S. Welcome back, Ponyville....

Wauw Ponyville.... wat een buik! GELUKKIG, er zijn nog meer vrouwen met zo'n inmens grote buik... ik dacht al dat het aan mij lag!
Grappig iets van de natuur, dat de ene vrouw veel meer hoog en naar voren draagt (wat dus een mega-buik oplevert) en anderen weer veel meer richting rug (waarbij je dus niet zoveel ziet).
En apart ook eigenlijk dat we ook buik-ijdel zijn... hebben jullie ook niet dat je de buik van een ander mooier vindt dan je eigen buik?

Hey meisjes,

Ja denk ook dat het bij iedereen zowat verschilt he,de ene draagt vanvoor en de andere rond;eerlijk gezegd had ik toch ook liever wat ronder gedragen hoor,hong hij mss niet zo in men weg :)
Seg ponyville,ik heb naar die van jou ook gekeken en zag dat hij toch op het laatste nog een flink stuk is bijgegroeid he..Dacht dat ik er nu wel was op 34 weken en dat hij niet erg veel meer ging groeien maar als ik jouw buikje zo zie,is hij toch nog veel gegroeid he..
Staat   mij percies nog iets te wachten :)Hoop wel dat hij niet te fel meer groeit hoor,kheb het nu al wel gezien :)
Liefs orchideke

Nu ik eindelijk weet hoe ik men fototjes op het forum moet plaatsen zal ik hier eens een fototje van men buikje zetten van 33 weekjes,nog is bedankt he ponyville :)

Voila dit zijn ze..
Liefs orchideke

Hier mijn buikje met 20W:

En deze mijn buik met 28w:

Zodra ik weer baterijen voor mn toestel heb gehaald zal ik een recente erop zetten(maar vergeet ze steeds; stomme zwangerschaps dementie...)

Liefs Nika (32w1)

Terug
Bovenaan