Hehe ja zo is het..
Kan daar nu niet zo goed van meespreken want heb een geplande keizersnede dus ja normaal gezien geen weeen en dergelijke maar toch,soms denk ik toch van pff amai erna zal ik ook nog goed afzien maar ja we weten waarom we het doen he...
Alle in mijn geval nu toch want ben nu bijna 23 jaar en dacht nog niet echt aan kindjes,wou er wel eentje en heel graag zelfs maar gwn nu nog niet..
Dan kondigde er zich plots zo'n klein dingetje aan in men buik en ja daar stond ik dan,effe verschieten hoor,maar vanaf ik die eerste echo kreeg en dat klein wondertje zag kon ik het al niet meer missen,dan ook nog alleen gevallen en waren in het begin wel moeilijke momenten want ja daar sta je dan alleen he,maar met veel steun van men ouders en ook hier opt forum ben ik er zo aan gewend geraakt dat ik nu zelfs gelukkiger ben zonder een man dan met

En denk nu wel zo dat als men meisje een papa niet kent,dat ze het toch niet zo hel hard zal missen,tegenover koppels dat bv na een paar jaar uit elkaar gaan zal het voor de kids toch ook wel moeilijker zijn om te aanvaarden he...
Weet niet dat jullie weten dat men papa heel ziek is en aan kanker lijd en het nu op een punt zit dat het einde spijtig genoeg in zicht is(dringt nog niet echt tot mij door hoor)
Papa is al jaren ziek en soms dat we dachten dat hij er niet meer zou doorkomen maar hij er toch door kwam en zo hebben we echt die hoop nooit opgegeven en men wens was altijd dat papa ooit nog zou meemaken om opa te worden..
Nu is het afwachten of het nog zo zal zijn want vanaf volgende week begint hij met chemo en de dokters hebben ons eerlijk gezegd dat het kan zijn dat het geen vier weken meer zal duren...
Ik moet binnen vijf weken bevallen normaal dus hoop echt dat mijn wens nog gaat uitkomen,had hem natuurlijk liever nog vele jaren bij mij gehad maar heb moeten aanvaarden dat dat niet zo zal zijn...
Papa is ook de peter van men kindje,heb ik hem gevraagd toen ik juist zwanger was en hij is daar zo fier op he,zei het daarstraks nog ergens opt forum dat het percies zo moest zijn dat ik zwanger werd en dat hij het nog juist zou meemaken,hoop het echt want wil echt nog dat hij zen kleindochtertje nog kan zien,hij zal als hij sterk is normaal gezien het nog wel mogen meemaken maar zal dan wel in het ziekenhuis liggen en weet niet dat ik met men pasgeboren babytje al zo snel naar een ziekenhuis hem kan gaan bezoeken hoor,ivm met al de zieke mense daar dan he..
Ook de doop zal hij niet meemaken en ik zal een andere peter moeten zoeken want normaal moet de peter dan tekenen hier bij ons in belgie en ja als hij er niet meer is...
Maar in mijn hart blijft hij altijd de echte peter van men dochtertje en zal haar dat ook altijd zo vertellen hoor...
Liefs orchideke