Hey,
Bedankt voor je lief berichtje,doet me echt goed en kreeg echt kippevel...
Is wel eens leuk om zo iets te horen van iemand die ook zoiets heeft meegemaakt..
Heb ook voor de rest veel steun hoor en ben iedereen daar dankbaar voor maar toch weet je zoiets pas echt als je het zelf hebt meegemaakt denk ik...
Je kan het je wel inbeelden en er echt mee meevoelen maar toch ligt het nog iets anders he...
Net zoals de meisjes die een kindje verloren hebben en zo heb ik echt veel respect voor en vind ik het verschrikkelijk maar de pijn die ze dan voelen kan je je echt niet voorstellen als je het niet zelf hebt voorgehad he...
Ja ik denk nu ook wel dat de zs papa erg goed doet hoor,papa is normaal een heel ander persoon,zagen en klagen en tegen mij en mama echt heel erg kort zijn...
Voor de rest zal papa ook niet echt een heel vrijgevige zijn,pas op als ik iets te kort zou komen en vraag het hem dan wel he maar zo uit zen eigen en in het begin ik zwanger was had ik van ons mama een maxi cosi gekregen en liet dit aan hem zien en ineens zei hij van aah ja heb ook nog iets voor jou,ineens gaf hij me een briefje va 500 euro...ik schrok mij dood,had dit nooit van hem verwacht en wou dit ook niet aannemen maar hij stond erop,heb die centen dan bij mijn voiture gelegd...
Sindsdien heb ik dus ook een betere band met hem,niet voor dat geld hoor maar gewoon had dit echt nooit verwacht en vond dit zo mooi...
Heb dan toen een puzzel laten maken,hij moest die dan zelf in elkaar steken en stond er zo'n gedichtje op en opt laatste stond er dan op,wil jij mij peter zijn..
En fier dat hij op die puzzel is,echt niet te geloven...
Ga morgen naar de gyn en ga ineens vragen of dat nu kwaad zal kunnen moest ik men meisje dan meenemen naar de kliniek,hij zal dat mss wel weten he,anders vraag ik het nog wel in het ziekenhuis als ik bevallen ben,want je met die ziekenhuis bacterie"s tegenwoordig en zo is het mss wat riskant he,ik zie dan nog wel...
Echt nog is bedankt voor je berichtje he,was echt lief..
Liefs orchideke