Hoe wonen jullie ?

Hey poppie 2,

Wat leuk dat je ook zo dichtbij woont!
Hoe oud ben jij?
s hier markt vandaag? dat wist ik helemaal niet...oooh w8 daar bij die voetbalclub zeker!
Nou misschien bosten we nog tegenelkaar aan haha

Groetjes Iris

Hoi meiden ,

Wij wonen in Bergen op Zoom in een rijtjeswoning.
We hebben een ruime woonkamer , 4 slaapkamers en een grote zolder wat over een paar jaar een speelkamer wordt.
We hebben een ruime achtertuin die bestraat is en een voortuin.
We hebben een hond   , 3 katten vaarvan 1 13 jaar is en de andere 2 3 jaar   en 5 goudvissen.
Ik vind het belangrijk dat onze kinderen met dieren om kan gaan.
Zo wonen wij.

Groetjes Jessica

Wij wonen sinds een jaar in ons van top tot teen zelf verbouwde rijtjeshuis in een stad onder in Drenthe
We hebben een woonkamer aan de voorkant, daarachter de eettafel, aan de tuinkant, en een half open hoekkeuken waar ik nog steeds helemaal verliefd op ben!
Boven hebben wij een hele mooie badkamer en 2 grote slaapkamers en ook nog een bergzolder, geen ruimte dus voor een groot gezin maar dat wil ik ook niet! Willen op den duur wel graag ruimer wonen, maar we hebben nu zo'n mooie plek, wonen in het centrum maar hebben toch een grote tuin, 16 bij 6 meter! en de hele straat zijn jongen mensen.... maar over een paar jaar zullen we toch wel wat groters willen denk ik!

Huisdieren hebben we niet, vriend wil graag een hond, maar we zijn allebei de hele dag weg en dat vinden we toch zielig voor zo'n beesie... mn zus heeft een jonge labrador die wij af en toe ff 'lenen'! Denk dat er nog wel een vissekom komt, is lekker makkelijk en lijkt zo gezellig vind ik!

Hee meiden,

Leuk  onderwerp! Daar doen we aan mee .

Wij wonen in Eindhoven en zijn eind januari verhuisd van een hoekwoning naar een vrijstaand huis (met garage geschakeld aan de garage van de buren, andere kant echt vrijstaand).
Lekkere tuin (11x13m) op het oosten dus 's ochtends lekker zonnig, eind van de middag hebben we tegen het huis aan schaduw en achterin nog beetje zon, dus voor elk wat wils.
Ons huis is een "moderne" vierkante blok met 3 gehele verdiepingen. Beneden woonkamer met open keuken, veel glas rondom dus lekker veel daglicht binnen. Verder een toilet en de trap naar boven. 1e verdieping badkamer, hobbykamer, logeerkamer en rommelkamer (deze is niet opgeknapt voor de verhuizing want we wilden er de babykamer van maken, helaas door 2 mk nog steeds niet mogen beginnen, maar dat komt nog wel), dan via vaste trap naar de zolderverdieping waar onze slaapkamer is. Ook hier lekker veel glas rondom dus we kunnen de hele buurt overzien, en 's ochtends schijnt het zonnetje lekker naar binnen. Hier ook dakterras, waar we lekker kunnen ontbijten of 's avonds kunnen genieten van het lekkere voorjaars/zomerweer. Verder nog een apart hok met wasmachine en droger,dus wasgoed is uit het zicht.
Uiteraard hebben we nog een hle lijst met kleine klusjes die nog gedaan moeten worden in ons huis, maar we voelen ons er al helemaal thuis, en zo nu en dan pakken we een paar klusjes aan. Sinds 2 weken hebben  we de verlichting in de woonkamer ophangen (zat nog flinke levertijd op, dus vandaar).

groetjes,
Dion

Hee Iris,

Ja sorry meid foutje morgen is er markt op het voetbal veld ik had het verkeerd begrepen van mijn tante.
Ik ben nog 27 tot volgende week dinsdag dan is helaas het jaar alweer om en ik al zoontje van drie.
Nu de tweede nog ik hoop een leuk verjaardagscadeautje te krijgen want volgende week zondag is mijn nod datum dus we duimen!

Gr: Poppie 2

nou dames ik sluit me bij deze ook verders aan ,ik  (30) woon samen met mijn man(34)  tussen roosendaal en bergen op zoom in dat kleinen dorpje hiihhiih zag hier ook al iemand tussen staan uit bergen op zoom.wij wonen een jaar of 11 in een huurhuis hier in het dorp reuze naar ons zin ruime kamer ietss kleinere keuken achtertuintje boven 3 slaapkamers 2 grote en iets kleinere ( onze babykamer noemen we die vanaf het begin) en een badkamer en een zolder met vaste trap.en we hebben een west highlandterrier van 9 lekker ondeugend onze timmy!!! groetjes uit brabant

Hoi Miena  ,
alles goed? Hier prima!
Kom niet zo vaak maar op dit forum, zit tegenwoordig meer bij zwanger zijn, maar zal ook ff vertellen waar en hoe wij wonen:
Ik (28), man (29) en 4 konijnen wonen in een heel klein dorpje tussen A'dam en Utrecht in, langs de A2. We hebben het huis van mijn goortouders gekocht, half vrijstaand en wonen hier nu 2 jaar. Boven 1 slaapkamer en een giga zolder, moet nog veel aan gebeuren, maar tis veel ruimte. Beneden 1 slaapkamer, badkamer met bad, hal, mooie ruime woonkamer met openhaard en openslaande deuren. Open keuken met bar, welke gedeeltelijk in de woonkamer uit komt. Tuin bijna rondom het huis waar altijd veel zon is. Een deel van de tuin is nu nog bouwopslag, maar we gaan de garage nog verplaatsen waardoor het nog mooier zal worden hihi. Het huis is oud, bouwjaar van voor 1900, dus een hoop werk, zijn dus al 2 jaar bezig en de komende 2 jaar ook nog wel haha.
Dit was ik in het kort.
Groetjes,
Sandra

Beetje cliché maar ook   vindt ik dit een leuk onderwerp!

Vanaf volgende week gaan we klussen in ons nieuwe huisje. We hebben een appartement gekocht. Deze telt 3 slaapkamers, 1 grote voor de ouderslaapkamer en 2 iets kleinere maar zeker nog wel ruim. Allen met een inbouwkast. Badkamer, niet al te groot maarja je kan niet alles hebben smile . Ruime woonkamer en een lekker balkon. Oh ja, de keuken mag er ook wezen

Over 3 jaartjes willen we gaan verhuizen naar een ruimere woning. Hoeft niet percé een ééngezinswoning een parterre woning voldoet ook. Zolang het maar een tuintje heeft ..

Terug
Bovenaan