Hoe zien de kleintjes er nu uit?

Hé Inge, dit is ook al een oude foto maar vond het zo grappig dat  Ruben op precies zo'n autootje zit!

Hoi Laura,

Is inderdaad wel heel apart. Hoe vind jou zoontje het autootje. Maaike weet het nog niet helemaal.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,
Hij vind het soms wel leuk om er op te zitten en het liefst wil hij dan heel hard door de kamer geduwd worden! Zelf kan hij alleen achteruit rijden!
Maar het allerleukst vind hij om aan het autootje te prutsen. Hij legt 'm altijd op z'n kant en is dan heel lang bezig om aan dat ding te frutselen. Heel apart!
Groetjes!

Leuk, weer eens zien hoe jullie kleintjes er allemaal uitzien.
Hier is mijn lievie:

Dit weekend hebben we het campingbedje in de tuin gezet en meneertje vond het heerlijk!
Je kunt het door het hoedje niet zien, maar de kapper  zal voorlopig niks aan hem verdienen. En die kwijldruppels op zijn kin, die heeft hij áltijd!

Groetjes, Karin

He, ook ik wil Benthe natuurlijk weer even showen!!

Dit is een foto van 2 weken geleden.

En deze is van gisteren, in de tuin met ons konijn!

Lief he!!!

Groetjes Martine

O, wat groeien onze kleintje toch als kool!! En wat zijn ze allemaal leuk & lief.
Hier mijn moppie Daniëlle, vandaag op t strand genomen:

Groetjes van Sonja

Hoi!

Dit is Luuk een week of 2 geleden.(toen bijna 9 maanden)
Hij is zoals jullie zien erg blij met zijn petje!!

Liefs,Swinnie

Gras is niet de favoriete ondergrond van Daan, vandaar de handen hoog in de lucht. Gras kriebelt veel te veel, als hij de kans heeft kruipt hij er omheen.

Hier 2 foto's van mijn jonste schat, helemaal in zijn nopjes met de schommel die papa gemaakt heeft in de tuin. Hij vind het zelfs helemaal niet leuk als we hem eruit halen.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan