Hoe zien de kleintjes er nu uit?

Oh wat een schatjes allemaal! Ik zal weer iemand verzoeken om een foto voor mij te plaatsen. Moet morgen even foto's op mijn pc zetten en dan zal ik een van jullie een leuke foto mailen.

groetjes Maris

Via de zomer07mama hyves dan toch nog een foto van Vera. Is vanmiddag gemaakt en gebruiken we voor de uitnodigingen.

groetjes daan

Dit is mijn mannetje, vanmiddag gemaakt 1 jaar en 1 dag. Het was zulk mooi weer dus zijn we samen wezen picknicken!...... super gave foto's van al die wondertjes van ons

Alice toen ze 8,5 maand oud was, de nieuwe autostoel uitproberen!

hee hallo,
foto plaatsen gaat volgens mij niet goed..... kan iemand het misschien nog een keertje uitleggen???
Groetjes

quote: Inge ten Cate reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-05-2008 15:58:22'));

Hoi Laura,

Is inderdaad wel heel apart. Hoe vind jou zoontje het autootje. Maaike weet het nog niet helemaal.

Groetjes
Inge

Stijn heeft hem ook geregen van Sinterklaas. Deze foto is van vijf december. inmiddels heb ik de schommelplank eraf en gebruikt hij hem binnen zonder plankje als loopauto en buiten doe ik het gele stuk voor zijn voetjes eronder en lopen we er vaak mee. Stijn loopt er ook graag achter. Maar dat gaat wel te vlug voor hem nog want dan glijdt hij op den duur op zijn snufferd!!

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan