hoe ziet een innestelingsbloeding eruit?

A

Anoniem

Guest
hallo, ik had vanmorgen toen ik opstond en naar de wc ging bij het afvegen een klein beetje bloed. Verder op de dag helemaal niet meer. Heb gisteravond ook krampen gehad. Ik dacht daar komt mijn menstruatie maar dat zou een week te vroeg zijn. Zit nu op dag 20 van mn cyclus. ben nu bijna een half jaar aan het proberen voor 1e kindje. Wie herkent dit? Groetjes

Ik had hetzelfde, maar dan wel iets later in de cyclus.
Toen het bloedden niet doorzette toch maar een testje gedaan en nu is mijn zoontje alweer bijna 2 jaar.
Ik wil je geen valse hoop geven, maar wie weet is het zover
Dag 20 is wel wat vroeg om te gaan testen, maar over een dag of 5 moet dat toch wel kunnen  Succes!

tja, ik zit beetje in hetzelfde schuitje eigelijk....heb zondag NOD maar had gister beetje bruin bij afvegen en vandaag ook nog af en toe, maar niet meer dan dat...ik weet het dus ook niet...eigenlijk alleen maar afwachten he..pffffffffff niet echt het antwoord waarop je gehoopt had of wel??

in ieder geval, veel succes en hopelijk is het raak bij he!! spannend hoor!!

liefs sweety

Hoi

Het zou inderdaad een innestelingsbloeding kunnen zijn. Heb het zelf ook gehad vorige week zaterag en ben nu nog aan het afwachten vandaag NOD maar tot op heden niets te bekennen van de rd's. Ik heb dit bij mijn eerste niet gehad dus ben niet echt bekend met innestelingsbloedingen. Hoop het voor je!

Groetjes Loth

Bedankt voor jullie snelle reacties! Hadden jullie daar ook krampjes bij de avond ervoor?

Yep!!! ikke wel, nog wel af en toe, zeker als ik ontspannen lig...succes hoor!!!

Ik denk wel dat ik daar toen ook wat kramp bij had, want ik had al tegen manlief gezegd dat ik ongesteld was geworden.
We wilden namelijk de volgende morgen testen, omdat hij voor een week naar Friesland moest voor zijn werk (in hotel) en anders was hij er niet bij.
Maar ongesteld (dacht ik) dus geen test gedaan.
Toen bleef het verder uit, dus ik wilde zekerheid. Heb een test gekocht en in mijn uppie gedaan (digitale van clear bleu), met het idee, dat dan daarna de ongesteldheid wel in alle hevigheid zou losbarsten. Maar toen stond er ineens ZWANGER op
Ik manlief gebeld. Hij geloofde me in eerste instantie niet  maar nadat ik het hele verhaal had verteld wel.
Heb je nog steeds geen bloedverlies meer?
Ga je binnenkort testen?
Succes in ieder geval en ik hoop voor je dat het zover is!

ik heb juist het iets anders;
ben nu 5 dagen overtijd en heb al 2weken krampen.
vandaag echt een nihil lichtbruin veegje gehad bij het afvegen....heb ook al 2 x getest (ma en wo)maar allebei neg.
wat zou dit nou zijn? aankomende ongesteldheid hetzij verlaat (normaal op tijd!) of toch zwanger?
gr chantal

Terug
Bovenaan