hoe ziet een innestelingsbloeding eruit?

Hoi Luth, nod is niet ongesteldheids dag. de dag dat je ongesteld moet worden maar niet wilt worden zeg maar.

Hallo ik heb een vraagje ik heb deze maand mijn regels niet door gekregen ik ben nu al 14 dagen overtijd ik heb wel licht roze bloedverlies maar heel weinig soms iets donkerder van kleur maar dezelfde hoeveelheid niet zoals bij mijn maandstonden is dit normaal 

Hallo
Ik twijfel enorm  normal heb ik cyclus van 30 dagen nu bij dag 23 roze afscheiding dat over ging in helder rood een dag later dit heeft bijna 3 dagen geduurt daarna 1 dag bruin verlies maar veel minder dan wat ik gewent ben uit nieuwsgierigheid toch een test gedaan maar helaas niet en eigelijk ook nog te vroeg nu zal ik normal over 2 dagen mijn rode? moeten krijgen 
Ik twijfel er aan als ik misschien toch een vroege menstruatie heb gehad wel was ik die dagen er voor heel moe lichte hoofdpijn veeel plassen en allemaal gerommel / luchtbellen in me buik nu bijna nergens meer last van 

Hoi gebruiker 10106782,
Weet je inmiddels meer? Ik heb op het moment namelijk ong. hetzelfde gisteren 9 dagen na mijn eisprong. Getest met ovu. test. Roze afveeg sporen op mijn wc papier en krampen... lichter dan met mijn ongie. Vandaag was het eerst over maar toch erger geworden heb nu ook rood bloed er tussen zitten. Maar ook roze en niet zo erg. We l nog af en toe krampjes... maar ook niet zo erg als mijn ongie. 
Vanmorge wel testje gedaan maar dat is nog veel te vroeg naar mijn id. 
De vorige 2 keren met ovu testjes zaten er echt 14 dagen tussen mijn eisprong en mijn ongie...
Zou dit dan toch echt een innesteling zijn?
Gr.

Hoi fashelley,
Ik zou zeker testje doen of heb je dat inmiddels gedaan? En anders lanhs de huisarts.
Gr.

Ik heb afgelopen vrijdag mijn ovulatie gehad. Sinds gistermiddag heb ik ineens last van steken/krampen in mijn buik. Gistermiddag was het ineens heel erg, ik had het idee dat ik bijna moest flauwvallen van de pijn. Gelukkig zakte het wel weer af, maar nu nog steeds last van lichte steken:buikkrampen. De ene keer erger dan de andere keer. Wat kan dit zijn? 

Terug
Bovenaan