hoe ziet een innestelingsbloeding eruit?

Hoi Suussie, nee heb verder geen bloedverlies meer gehad. Wel nog steken en krampen,niet heel erg of zo hoor. Ik ga maandag een testje doen denk ik. Of zou dat te vroeg zijn. Is dan 4 dagen voor mijn nod. Maar die testen van matecare staat op dat je al 4 dagen voor nod kan testen. En zo;n ongeduldig typje als ik kan dan natuurlijk niet langer wachten hahaha!

Hoi Chantallie, heb je al een regelmatige cyclus? Anders zou je natuurlijk een late eisprong kunnen hebben en dus een late innesteling. Kzou over weekje nog eens testen. Succes!

Hoi meiden,
Ik vroeg me ook af, gisteravond rond 00.15 uur ging ik naar bed en er zat een streepje bloed in mijn  onderbroek, daarna geen menstruatie. Ik zit op cyclus dag 38, kan dit innestelingsbloed zijn?
Volgens mijn eigen berekening moet ik 14 januari morgen mijn menstruatie krijgen.
Ik ben wel benieuwd, wacht vol spanning af of mijn menstruatie komt, heb namelijk ook nog geen echte krampen in mijn buik, die ik normaal wel voel.
Alleen wat kleine steekjes rechts onderin mijn buik.

Groetjes Patries.

Dag meiden,
vroeg me af of het ook kan zijn dat je geen innestelingsbloeding hebt?! Heb gisteren wel de hele dag door enorme steken in m'n zij gehad.
Volgens berekeningen op internet zou ik gisteren mijn innesteling moeten hebben, tenminste ervan uitgaande dat het raak zou zijn natuurlijk.
Heeft iemand anders dit ook gehad?!
De steken had ik trouwens in m'n rechterzij zo'n beetje 5 cm onder m'n ribben en af en toe ook iets meer naar het midden van m'n onderbuik.

Groet, prinses

Hoi Prinses 10, dat kan zeker ja. Ik lees op t internet dat er juist heel veel vrouwen zijn die geen innestelingsbloeding hadden en zwanger zijn. Soms merk je het ook niet eens op. Het was dat op mn wc papiertje keek anders had ik het ook niet gezien. Groetjes

Hallo dames,

Ik herken iets wat ik ook heb  meegemaakt vorige week. 5 dagen voor mijn menstruatie ongeveer zou beginnen. (Op dag 27 van de cyclus) heb ik ook bij het afvegen bloed gezien. Dit gebeurde in de avond.  Ik dacht dat  ik  ongesteld zou worden, maar de volgende 5 dagen niks meer gezien. En toen plotseling op dag 32 waren de duiveltjes er weer. Mijn man  en ik zijn sinds een paar maanden aan het proberen voor ons eerste kindje. Wie heeft er na het stoppen  van de pil ook zo'n onregelmatige  cyclus?

Groetjes  Nina  

ps succes allemaal  

Hallo,

Ik lees steeds dat er gepraat word over nod? Misschien een stomme vraag maar wat bedoelen jullie daarmee?

Heb nog veel te leren geloof ik...

liefs luth

Hoi Nina, ja ik heb ook nog steeds een onregelamtige cyclus na het stoppen van de pil. Het ziet er bij mij zo uit: 56-36-27-35-24 . Dit kon wel een jaar duren zij de dokter. Balen he!

Terug
Bovenaan