hoe zit het met onze mannen?

Hahaha, die van mij zegt net voordat ik dit lees!!! He die site staat toch zeker wel bij
favorieten!!!!!!!!!!!!

Hihih, ik denk dat dat dat wel genoeg zegt he......

Dit is de eerste en meestal ook de laatste site waar ik kijk!!!

Mijn man laat mij mijn gang maar gaan!! En ja hij wil het ook heel graag, maar is er niet zo mee bezig als ik!! Hij is zoals de meeste mannen hier gewoon heel nuchter, als het onze tijd is dan komt het wel...............

Voor iedereen, ik hoop dat we binnenkort allemaal goed nieuws hebben!!!

Liefs Patricia

Toch grappig om te lezen dat bijna al onze mannen heel nuchter zijn.
Mijn man is dat meestal ook, maar omdat wij ook al een tijdje bezig zijn en veel verdriet hebben gehad om de miskraam vorig jaar, wil hij nu ook heel graag.

Ik vind het heerlijk om hier mijn ei kwijt te kunnen, maar geniet ook ervan dat wij samen dit heel graag willen.
Daarnaast genieten wij ook erg van onze zoon die is nu 3,5 jaar en da is zo'n heerlijke opdonder!
Maar als wij er aan moeten denken dat er misschien niets meer komt, worden we toch wel stil.
Dus wij gaan er samen nog steeds voor en blijven hoop houden, ondanks dat wij op dit gebied meer pech hebben dan een gemiddeld koppel.

Wij zijn na al die jaren er altijd samen uitgekomen en genieten vooral van ons gezin (en deze maand gaan we er gewoon weer voor!).

gr mama van MD

Hallo,

Mijn man is echt nog heel erg aan het twijfel, zo frusterend.
Hij wil het rustig aan doen en doet de ene keer dan wel een condoom en de andere keer niet. Hier wordt ik zo frusterend van. Ik wil er heel graag samen voor gaan, maar mijn vriend twijfelt nog een beetje. het is voor hem zo definitief als hij stopt met het condoom. Hij vind het een erg grote stap, maar ik wordt er zo moedeloos van!!
Bij mij kriebelt het zo erg en ik weet echt geen raad met mijn gevoel.
Ohh mannen!! Herkent iemand dit ook??

Groeten Tamara

Wat heerlijk om te lezen hoe de mannen er tegenover staan. Mijn vriend vindt me een beetje verslaafd ik zit zo vaak op deze site maar hij vindt het ook fijn dat ik hier mijn ei kwijt kan en lekker met jullie klets.

Hij begint het nu wel een beetje spannend te vinden allemaal iedere maand als de NOD er weer aankomt want bij onze meiden was ik een van de gelukkige die al na 2 mnd zwanger was. Nu zitten we in ronde 4 nog niet lang dus alleen hij heeft zoiets van hoe kan dat nou, doe ik iets niet goed(lief he) ik heb hem snel gerust gesteld. Ik kan hem er nog steeds voor wakker maken en we hebben nog steeds veel lol samen in bed en dat is toch ook heel belangrijk !

Ik heb mij vandaag aangemeld bij dit forum. Ik was eerst altijd een beetje tegen dit soort forums en mijn vriend ook. Ik had zelf zoiets van, ik zoek zelf info op en vraag dingen aan mijn vriendinnen die al mama zijn. Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het erg leuk vind dit forum. Alle onderwerpen zijn bespreekbaar en dat vind ik heel fijn. Ik ben benieuwd hoe mijn vriend reageert als ik vertel dat ik mij heb aangemeld. Hij zal het ook wel snappen denk ik...
Hij wordt voor de 1e keer papa en vind het heel spannend. Samen kijken we infoboekjes door, superleuk! Ik zal inderdaad wel wat vaker achter de computer zitten op deze site maar dat vind hij niet zo erg.

Suus

Wat heerlijk om te lezen dat wij allemaal zo lekker met onze mannen hiermee omgaan!

En weetje wat zo heerlijk is van het forum, je kunt gewoon lekker al je vragen dumpen en dan vooral de vragen waar je omgeving of niets van weet of wat je gewoon nog niet wilt delen met je omgeving.

En het feit is denk ik wel (ik weet niet of iedereen het ermee eens is), dat het nu eenmaal in ons lijf gebeurt dus wij toch er meer mee bezig zijn dan onze mannen!

Wat een heerlijke periode (althans zo voelt het nu weer, nu ik weer minder ongesteld ben......).

gr mama van MD

Terug
Bovenaan