hoe zwaar zijn jullie baby's met 4 maanden

Hoihoi,

Ruben was de laatste keer op het buro 7750 gram en 64 cm ( toen bijna 4 mnd) , hij is ook iets dikker dan dat hij lang is, hihi. Maak je geen zorgen hoor, ze rennen het er wel weer vanaf als ze gaan lopen.

Groetjes Daniella
 
Sigrid was bij 4 maanden 5850 gram. En dit was goed. Maar ze vinden kindjes bij mijn CB gauw te licht of te zwaar. Ik zeg maar zo, dat trekt later allemaal wel weer bij...

Groetjes,

Petra
 
mijn binkie woog met vier maanden ook ruim 7 kilo. maar omdat ik volledige borstvoeding geef, kan hij volgens het cb niet te zwaar worden. hij drinkt ook ongeveer vijf keer 180-200 cc per dag. hij is een flinkerd, maar volgens het cb gaat hij afvallen zodra hij gaat kruipen.
 
 
Hoi allemaal!

Mijn dochtertje woog op 24 augustus  ongeveer 6900 gram en was op dat moment 62 cm lang, ze was toen 16 weken.

Ik heb ook gemerkt dat CB's erg druk zijn met overgewicht. Je mag zelfs de door- nutricia- geadviseerde hoeveelheid schepjes poedermelk niet geloven..wonderbaarlijk, toch? Ik denk dat als je je daar aan houdt er niks mis kan gaan en dat je de adviezen van t CB soms best met een korreltje zout mag nemen..

Veel liefs,
Jacomien
 
Hoi,
Mijn dochter was met 15 weken 7550 gram. Het enige wat ze kreeg was borstvoeding. Ze waseen lekker mollig kindje. Ik heb me er nooit druk om gemaakt. Verder was ze super gezond. Meestal gaat het er wel weer af als ze gaan kruipen.
Mijn kleintje is nu 11 maanden en 11 kilo. Ze is niet dun maar valt wel in het gemiddelde.
Groetjes
 
Terug
Bovenaan