Hoe zwaar zijn jullie kindjes met 10 maand?

Hallo allemaal,

Ik ben wel benieuwd naar hoeveel jullie kindjes wegen.Mijn dochtertje word 11 januari 10 maand en weegt 7400 gram.
Verder ontwikkeld ze zich gewoon. Ze kan rollen en bijna een beetje vooruit kruipen. Zitten is er nog niet bij, ook niet als ik haar neerzet. Al het goeie komt langzaam zullen we maar zeggen.
Groetjes van Irma Enzo (6) Dyon(3) Indy(bijna 10 Maand)
 
hoi

7400 gr dat is licht vergeleken met mijn zoontjes die uuuuuuh zijn ik durf het bijna niet te zeggen maar al 10 kg geweest maar nu ze in beweging komen zijn ze slanker aan het worden. ze kruipen allebei en alan staat al en ze lopen in de loopkarretjes dus merk  ik wel verschil nu ze in beweging komen dat ze lichter worden
maar ik maak me er niet zo druk om en rawan en alan wonden 12-01 10 maanden

groetjes kristel
 
Hoi hoi,

Wat grappig om te lezen, dat jouw kindje ook nog niet zo zwaar is. Max is vandaag precies 10 maanden oud en weegt 7250 gram, voor ons is dat al een mijlpaal, aangezien hij maar 1600 gram woog bij de geboorte. (lees dysmatuur)

Hij is wel enorm bewegelijk, dus zal ook wel veel energie verbranden. Hij kan al enige tijd goed en stevig zitten en kan zo urenlang lekker spelen en zichzelf vermaken. Hij probeert aanstalten te maken om te kruipen, maar snapt nog niet helemaal hoe het moet. hij verplaatst zich nu door heen en weer rollen, achteruit te schuiven of via de tafelpoot hahahaha, heel vindingrijk. Zal wel niet lang meer duren....staan doet hij alleen als hij geen zin heeft om direct te zitten, maar zet nog geen stapjes.

Ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan met de ontwikkeling, het gaat allemaal zo razend snel, nog twee maandjes en dan is hij alweer 1 jaar oud, whaaaaah!

Nou veel plezier met de kleine en suc6 met het vinden van de dvd/video.

Groetjes, mama van Max (05-03-2005)
 
Beetje in de war, dat laatste met de dvd/video hoort weer bij een ander verhaal hier op het forum, hihihihihihi, zullen de hormonen nog wel zijn;-)

Groetjes mama van Max
 
Mijn dochter is met 9,5 mnd 9,4 kg. Dus inderdaad wat steviger dan jouw kleintje. Maar ach, dat vergelijken gaat nergens over, ze zijn zo verschillend in ontwikkeling. Als je voor jezelf maar  het idee hebt dat het wel goed zit. Als het echt zorgwekkend is, dan hoor je dat wel op 't CB.

Karin.
 
Mijn zzontje is 9,5 maanden en weegt 10,3 kilo en is 77 cm lang.
Zijn gewicht ligt op de p78 en zijn lengte op de p86. Hij is dus niet te dik. Bij zijn geboorte op de uitgerekende datum woog hij 4400 gram.
 
Hoi, wat leuk om te lezen al die verschillen. Ik was overigens vergeten te vermelden dat ons grietje ongeveer 69 cm is, past wel kwa gewicht denk ik.


Ik heb nog wel een vraagje, Ze krijgt de potjes van 8 maand maar niet naar binnen (te groffe stukjes) Ze zit nog altijd op die van 6 maand of ik moet het van vers maken maar dan uit de blender, hoe doen jullie dat??

Groetjes Irma
 
Terug
Bovenaan