Hoe zwaar zijn jullie kindjes nu?

A

Anoniem

Guest
Finn is nu 7 weken oud en ik ben gisteren met hem  op het consultatiebureau geweest.
Bij de geboorte was hij 4180 gram en 52 cm en hij weegt nu 5470 gram en is 58,3 cm lang. Dat betekent dat hij in 7 wkn tijd 1290 gram is aangekomen en 6,3 cm is gegroeid!  
En dat op volledige borstvoeding, ik ben best een beetje trots!

Hoeveel wegen jullie kindjes nu?

groetjes,
Ikke mv 2

Hoi

ik was met Jori ook op CB buro voor het 2 maanden control. Hij was bij de geboorte
52 cm en 4035 g.
Jordi heeft eerste  2 weken slecht gedronken en heel wienig aangekomen ( was erg verkouden en dronk zij flesjes niet leeg) na 4 dagen in ziekenhuis en neus drupels ging het stuk beter. Hij drink nu 6x165 ( mag helaas geen bv geven) en hij was  met 2 manden  58,5cm en 5683 g

Groetjes Boontje

Lotte is geboren op 25 oktober (twee weken te vroeg) en is morgen 11 weken oud. Ik ben vandaag wezen wegen bij het CB en Lotte is nu 4790 en 56,4 cm. Bij de geboorte woog ze 3060 bij een lengte van 47 cm.
Ik geef volledige borstvoeding en zit nu op 5 voedingen per dag. Ze krijgt nu om 22.00 uur haar laatste voeding en dan slaapt ze door tot ongeveer 6.00-6.30 uur. Heerlijk voor ons. Af en toe wordt ze 's nachts nog even wakker, speentje in en mevrouw slaapt weer verder.

Groeten Kaatjeknuffel

onze joey is nu 3870 gr en 54,5 cm was met geboorte 5 weken geleden 3460 gr en 53 cm,dus niet zo heel veel gegroeid maar dat komt dnek ik doordat hij zoveel wakker was.nu doen we inbakeren dus hoop dat het beter gaat.gr wendy

Mijn zoontje is  nu 8 weken, hij weegt 6,3 kg en is 60 cm lang. Echt een grote jongen dus! Hij was bij de geboorte dan ook 4060 gram. En dan lijkt het soms nog of hij te weinig binnen krijgt ... niet dus. Mijn oudste zoontje was het tegenovergestelde, juist altijd aan de magere kant, dus ik vind dit wel prettig.

Gr. Trea

Hoi hoi,

Mijn dochter was bij geboorte: 3210 gram en 49 1/2 cm lang.
Helaas was ze na 4 wkn borstvoeding nog niet terug op geboortegewicht...
Heb een paar jaar geleden een borstverkleining gehad en ws ligt het daar aan dat ik niet voldoende voeding aanmaakte.
Dus daarmee gestopt en nu krijgt ze alleen nog maar flesvoeding. En nu groeit ze gelukkig wel goed.
Gisteren woog ze 4450 gram en was ze 53 1/2 cm lang, ze is vandaag precies 8 wkn oud.

Groetjes Renata.

hoi meiden

sverre is nu 11 weken en het gaat echt supper hard bij zijn geboorte was hij 51cm en 3190 en met 8 weken controle bij het cb was hij 4900 en 57cm. op voor de volgende controle over 12 dagen ben benieuwd.

hij pas nu al af en toe maatje 62 en hij doet het supper goed. lekker gevoel is dat .

nou doei doei lucy

Hallo allemaal,

Arvin was  met zijn geboorte 3480 gram. Met 7 weken was hij 4990 gram en 56cm.
Dus hij is 1510 aangekomen op 100% BV. Het is hem ook wel aan te zien, toen ie net geboren was had hij van die spillepootjes en nu zijn dat van die lekkere dikke stampertjes; heerlijk al die vetrolletjes en dat bolle toetje!
Het is natuurlijk heerlijk dat ie zo groeit, maar het gaat me allemaal wel wat snel...
Misschien komt het wel omdat het mn tweede is; ik besef hoe snel ze groot zijn...
Mijn oudste wordt dit jaar alweer 4 en gaat dan voor het eerst naar school...

Geniet dus nog maar lekker van die kleintjes nu ze dat nog zijn!

Veel liefs Nika

Terug
Bovenaan