Hoe zwaar zijn jullie kindjes nu?

Hallo!

Sjoerd was met zijn geboorte 50 cm en 3045 gram. Hij is nu 9 weken en weegt meer dan 6 kilo! (Ik moet aanstaande maandag weer naar CB). Het is een lekker dik proppie aan het worden. Hij krijgt uitsluitend BV (slagroom dus blijkbaar). Hij drinkt nog wel 7 x waaronder ook 's nachts een voeding. (En ik schaam me een beetje... maar ook tussendoor komt hij soms nog voor een slokje...) Het is een klein hongerwolfje...

Groeten, Elinesmama

(Ik krijg het idee dat ze bij het CB eigenlijk vinden dat hij op "dieet" moet, maar ik kan hem echt niet laten krijsen....)

Marjolein is nu 6 weken.
Ze woog bij de geboorte 2970 gram en was 48 cm lang.
Ze weegt nu 4500 gram en is ongeveer 53 cm lang.
Dus ook flink gegroeit, ze drinkt 5 flessen a 165cc.
En verder doet ze het ook kei goed.

Groeten Tine

Hai allemaal

Imad was bij zijn geboorte 3650 en 53 cm
Hij is in de vijfde week van zn leven erg ziek geweest van de koemelk allergie
Met 8 weken woog hij 5130 en hij is 60cm lang
Hij krijgt nu 5x165cc

Groetjes

hoi mijn dochter woog bij der geboorte 2635gram en was 47 cm lang ze weegt nu 5250 gram en is 60cm lang en ze is nu 12 weken oud ze drinkt 5x 200 dat heeft ze nu nodig anders blijft ze huilen omdat ze honger heeft het gaat nu harstikke goed met der

groetjes sandan

hallo allemaal. bente zoog bij de geboorte 3530 en 51 cm langm we is nu 8 weken en weegt 5100 gram en is 57 cm lang, het is een flinke meid en doet het prima aleen ze wordt snachts nog vaak wakker soms wel twee keer, ze drinkt 180 6 x en heeft voeding voor de hongerige baby,

liefs moontje en bente

Nou mijn manneke groeit ook als kool!!
Hij was met zijn geboorte 51 cm en 3655 gram, maar nu een vrijdag, 8 weken later was hij al 5415 gram dus bijna 2 kilo zwaarder.
Zeker als we naar zijn minimale gewicht kijken heeft ie al 2 kilo gewicht gemaakt.

Nu ziet hij er dan ook al redelijk ontploft uit vergeleken met zijn geboorte, maar ik vind het wel heerlijk om te zien.
En die spekbenen waren ook wel lekkerder om in te prikken, want meneer hield zich heel kranig.

En ook ik geef volledige borstvoeding!!

Liefs Alma

Britt gaat ook als een speer..

Ze was van de week bij de kinderarts gewogen 5100 gram en 60 cm. En dat met 6 weken!

Ze is dus bijna een kilo aangekomen in 6 weken echt super!!!

liefs gridje

Bjorn was bij de geboorte op 11 nov 4475 gram ( geen kleine baby)

Op 4 december was hij 5045 gram met een lengte van 56,2 cm

Op 15 januari was hij 6535 gram en 62 cm lang.

Jullie kunnen hem bewonderen op http://www.familieborger.com/Bjorn/

Terug
Bovenaan