Hoe zwaar zijn jullie kindjes nu?

Micah was bij de geboorte 49 cm en 3081 gram
Met 8 weken zijn we naar het CB geweest en toen was hij 56 cm en 5010 gram. Hij doet het best op mijn BV. Zalig

Groeten Korrine

Hoi Menno was met 10 weken 4685 gram en 57,5 cm. (3110 bij de geboorte)Niet echt zwaar, maar hij groeit netjes en slaapt s nachts, dus dan krijgt hij genoeg.
Francien

Onze zoon is nu drie maanden woog bij de geboorte 71/2 pond de lengte weten we niet is toen niet gemeten nu weeg hij 12 pond en is 68 cm lang. Een flinke boy.

Gisteren op de CB geweest voor control met 3 maanden

Jordi   is 6.320g en 62cm, ( bij geboorte 4035 en 52 cm)

Hi!
Ons meisje woog bij de geboorte 3225 gram en nu, na 10 weken 5340 gram. Het gaat dus hartstikke goed (en dat babyvet knuffelt zo lekker!!)

Groetjes, Dee

hoi,

ryan woog bij de geboort 4016 gram en 54cm lang. nu 10 weken weegt hij 7175 gram en 62 cm lang...

groetjes Pascale

Mijn meisj eis echt ligt vergeleken met jullie kindjes. Maar volgens het CB groet ze goed, alleen als ik dan zo alle kilo's lees denk ik wel eens van mmm ik heb echt een tenger poppetje op de wereld gezet.

Bij haar geboorte woog Renske 3120 gram en ongeveer 51 cm. Ze is afgelopen vrijdag gewogen bij het CB en woog toen 3620 gram. Ze was toen 7 weken. Ik heb er nog specifiek naar gevraagd of ze goed groeit, want mevrouw heeft namelijk echt geen babyvet. Maar alles was goed.

Ze krijgt trouwens BV, 7 voedingen per dag.

Hai,
Ja, ze zeggen: "als ze maar groeien". Roef maakt hier ook niet zo'n haast mee.
Woog bij de geboorte 4200 gram en was 53 cm, " een flinkerd" zei iedereen.
Afgelopen maandag bij 8 weken woog hij 5180 en was 60 cm, "een slanke baby" zeiden ze op het CB.

Overigens woog onze oudste 3200 gram bij geboorte, dus een kilo minder als Roef.
En bij 8 weken woog hij 5170, dus bijna exact hetzelfde als Roef. Die groeide dus veel sneller, maar het zijn allebei slanke ventjes. Lijken wb bouw dus absoluut niet op mama....

Terug
Bovenaan