hoelaat slapen jullie kindjes savonds

hoe laat gaan jullie kindjes naar bed savonds?
die van mij gaat als het meezit om 21.30 en dan huilt ze soms toch nog een kwartier.
eigelijk vind ik het wat laat, en denk ik dat 8 uur beter is of niet?

ze krijgt nog wel volledige bv

Emma gaat na de fles van ong. 20.00 uur naar bed en word om 23.30 wakker gemaakt voor de laatste fles. Dan slaapt ze door tot de volgende ochtend 8.00 uur
Weet niet wat het beste is...als je kindje niet eerder moe is dan lukt het waarschijnlijk ook niet om haar eerder op bed te leggen

Groetjes Monique

he hoi !!

Ik heb milan sinds 3 dagen van de laatste fles af die kreeg hij om 10 uur , ik gaf 5 keer 180 cc .
Ik geef hem nu 4 keer 210 cc , en de laatste krijgt hij nu om half 8 , en hij slaapt door tot half 8,voorheen tot 9 uur toen hij nog om 10 uur een fles kreeg.

groetjes mirjam

Rowan krijgt tussen half 9 en 9 uur zijn laatste fles. Een half uur later breng ik he naar zijn bed maar huilen doet hij nooit als hij in bed wordt gelegd. Hij krijgt dan zijn eerste fles om half 9- 9 uur in de ochtend.
Nu ben ik bezig om de tijd iets te gaan vervroegen. Iedere keer een kwartier vroeger totdat ik op half 8- 8 uur zit voor zijn laatste fles. Om het schema te gaan verleggen  neem ik wel zeker 2 weken voor. Rowan reageert heel goed als ik het schema aanpas. Uiteindelijk wil ik, tegen de tijd dat ik weer een baan heb, op half 7-7 uur uitkomen. Maar dat zal wel geen problemen opleveren. Rowan is een heel makkelijk kind.

Groetjes,

Annemiek

Hier krijgt Quinn om 20 uur de laatste fles. Nu is dat sinds een week een papje. Werkt goed moet ik zeggen. Als hij dadelijk iets ouder is dan gaat hij waarschijnlijk ook nog eerder naar bed.

senna is echt een luilak hoor.
tot 2 wken terug kreeg hij om zeven uur de laatste fles en daarna ging hij naar bed, maar hij redt het nu niet meer als ik hem wakker houdt.
dus nu krijgt hij om 5 uur groenten en dan gaat ie in bad. en dan leg ik hem om kwart voor 6, 6 uur in bed. dan slaapt hij tot half zeven en maak ik hem wakker voor de laatste fles.
als ik het niet zo doe, is hij te moe om de fles te drinken.

luilak he?

groetjes marijke

Terug
Bovenaan