hoelaat slapen jullie kindjes savonds

Hoi, hoi,

Ik heb ook wel eens het idee dat ik iets niet helemaal goed doe....
Jarno krijgt om een uur of half 7 's avonds bv en slaapt misschien dan een half uurtje.
Pas na de late voeding slaapt hij goed de hele nacht door tot een uur of 7.
Hij is dan 's avonds ook niet echt gezellig of zo. Beetje jengelig. We hebben al van alles geprobeerd, maar het lukt ons nog niet om dit anders te krijgen.

Lien.

Hoi hoi,

Wij doen het nu zo met Jessica sinds dit weekend dat ze rond 18.30 en 19.00 laatste flesje krijgt!!
Ze kan echt niet later naar bed soms is ze om 18.00 zo moe dat ze al vaak in slaap valt dus proberen we het zo te rekken!!! Ze gaat dat eerst in badje of zo lekker wassen en dan een flesje en naar bedje!!!
Ze slaap dan door tot ongeveer tussen   5.00 en 6.30 !!! Gaat misschien nog wat veranderen maar nu heeft ze die slaap nodig!!! Ze slaapt overdag maar heel weinig dus is ze s'avonds harstikke moe van al dat spelen en brabbelen, vindt het prima hoor!!!

Liefs Sandy

Bij ons is het hetzelfde als bij duitsmeisje...
Alleen JAdey komt er nog om 23.00 uit voor haar papaflesje en slaapt dan gelijk weer verder tot half 8 8 uur.

gr tammy

Jasmijn gaat na de fles van 17:00 op bed, ongeveer rond 17:30/17:45.
sinds een week is het zo met Jasmijn dat ze tegen 19:30 pas slaapt. maar zouden we haar langer beneden houden dan hebben we een oervervelend kind aan haar!
en ze slaapt to ongeveer 05:00

liefs wilma

Hoi!
Grappig om te zien, dat het bij iedereen weer anders gaat. Dit is het einde-van-de-dag-schema van onze dochter van bijna 6 mnd:
17:30 uur : groentenhap  van ± 100 gr.
18:30 uur :  laatste fles (die is maar 135 ml + 1 el rijstebloem).  
19:00 uur : echt  slapen tot de volgende ochtend 7:30 uur!

Ze krijgt geen avondfles meer.
Groetjes, Ingrid

hallo,

Madeleine gaat ongeveer om 8 uur naar bed toe. Soms kwartiertje eerder, soms later. Hangt er vanaf hoe moe ze is.

Ze krijgt wel fv en ik dacht dat wanneer je bv geeft er iets minder snel ritme inzit. Tenminste dat heb ik me laten vertellen.

Groetjes Veronique

normaal slaapt hij pas na zijn fles van rond elf uur en dan tot ong 9 uur hij slaapt door.

maar nu sinds een week valt hij vaak tussen zeven en acht al in slaap, word dan rond 2 uur wakker en is dan om kwart over zes sochtends echt wakker, (dat vind ik erg zwaar) het ergste is dat hij dan rond half acht weer in slaap valt tot een uurtje of half 11!! maar ik ben dan alweer zo wakker dat ik niet meer kan gaan liggen, ik hoop dat dit ritme nog wat veranderd!

Terug
Bovenaan