hoelaat slapen jullie kindjes savonds

Onze avond:
18:00-19:00 uur 4e fles, daarna spelen terwijl papa/mama eten
19:00-19:30 badderen
20:00-20:30 moe, jengelen, inslapen met speentje
21:30 wakker maken voor laatste fles, meteen daarna naar bedje en slapen zonder protest, zonder speentje (hij lijkt te weten dat dan de nacht pas echt begint...)

Op sommige avonden blijft hij rond 20:30 jengelen en kan niet slapen, dan krijgt hij dan al de laatste fles. Om dan weer zonder protest te gaan slapen...

Straks met bijvoeden wil ik de 4e fles iets rekken naar 19:30-20:00 uur, zodat de laatste fles kan komen te vervallen. Nu lukt dat nog niet...

Groetjes, Karin
mama van Christian (23 weken)

Hoi

Hier ligt Joshua om 7 uur in bed, al komt hij nog wel elke 4 uur voor de borst.... dus ja niet doorslapen maar wel wakker geworden voor eten-luier-borst-slapen! Hier de ene dag wel met huilen slapen (max 15 min) de andere dag gewoon slapen.(?raar?).... dus om 19.00 uur 23.00 en 3.00 borst 6 uur weer wakker om 7 uur fruit en 8 uur borst en dan slapen tot 10 uur. (ik ook dan weer hihi)...

grt suuz mv joshua 8-2-07

boas gaat al een tijdje om half 8 na de papfles naar bed.maar de afgelopen week was hij steeds om half 7 al wakker en savonds rond half 7 viel hij bijna om van de slaap en dat vond ik zo vroeg om al de nacht in te gaan.sinds eergisteren leg ik hem om 18 uur nog even in bed,dan slaapt hij een uurtje/3 kwartier en dan is hij tot half 9 nog gezellig en dan krijgt hij de laatste fles en dan lekker slapen.en nou slaapt hij gelukkig weer als vanouds tot 8 uur/half 9.voor mij wel prettig,want als ik voor die tijd op moet ben ik echt niet fit.en dat hij savonds wat langer beneden is daar heb ik geen problemen mee.wel gezellig zelfs.maar t kan volgende week maarzo weer anders zijn.niets zo verandelijk als het weer en ons schema.

Britt krijgt om 18.30 uur haar laatste flesje en gaat dan om 19.30 uur naar bed..... voordat ze echt gaat slapen is het vaak 21.30 uur. Ze huilt niet, maar is 'heerlijk' aan het spelen en brabbelen. Ik heb al een paar keer boos gereageerd. Dan doet ze net of ze gaat slapen en als ik de kamer uitloop, dan lacht ze en zwaait met de armpjes.... de dondersteen. Ze weten heus wel als je boos bent.
Ze slaapt dan wel door tot 07.30 uur.

Britt krijgt om 18.30 uur haar laatste flesje en gaat dan om 19.30 uur naar bed..... voordat ze echt gaat slapen is het vaak 21.30 uur. Ze huilt niet, maar is 'heerlijk' aan het spelen en brabbelen. Ik heb al een paar keer boos gereageerd. Dan doet ze net of ze gaat slapen en als ik de kamer uitloop, dan lacht ze en zwaait met de armpjes.... de dondersteen. Ze weten heus wel als je boos bent.
Ze slaapt dan wel door tot 07.30 uur.

Terug
Bovenaan