hoelang al bezig?

A

Anoniem

Guest
Ik ben nog niet zolang op het forum, maar heb al wel veel dingen gelezen. Ik ben nu best benieuwd hoelang iedereen al bezig is en of het de 1e, 2e, 3e, 4e keer is.
Ik ben nog maar 2 maanden gestopt en dus nog niet zo lang bezig. Dit is ook mijn 1e als alles lukt tenminste.
laat het even weten

Hoi Daan,

Ik ben 25 en we zitten in de 2e ronde voor ons eerste kindje.
Dit weekend zou ik ongi moeten worden maar we hopen natuurlijk dat het weg blijft.
Het is echt alemaal super spannend vind ik maar we zien wel wat het wordt.

Gr,
Lin

Hoi Daan en Lin,
Ik ben nu ook 2 maanden geleden gestopt en wij gaan ook voor het eerste kindje!
Mijn nod is ook zondag of maandag,spannend allemaal he?
Hoe oud zijn jullie?Ik ben 36.groetjes,swinnie

hoi swinnie
ik ben 29 en zou heel graag voor mijn 30e in ieder geval zwanger willen zijn, maar ja dat heb je niet voor het kiezen

hi,

ik ben 25 jaar. Het is echt allemaal spannend ik kan ook al haast niet meer wachten (veel te ongeduldig) ik hoop dat het snel raak zal zijn.
Hebben jullie al klachten omdat je misschien toch al zwanger zou kunnen zijn?

Gr,
Lin

Ja,verschrikkelijk ik ben ook hartstikke ongeduldig,en we zijn pas zo kort bezig...
Ik heb al een paar dagen een gespannen buik,maar kunnen ook mijn darmen zijn?en heb wat last van mijn rug,ik heb normaal geen last als ik ongesteld moet worden.Maar ik moet zeggen dat ik nu wel ieder steekje of krampje voel,misschien maak ik mezelf gewoon gek!Gewoon maar weer effe afwachten,,jullie ook veel suc-6!!!!!!

hallo

ik ben 28 en we gaan vanaf volgende maand voor ons eerste kindje
mijn spiraaltje is er vanaf maart uit maar mijn cyclus is volgens mijn nog niet in orde
hoe is dat bij jullie?

groet t

Volgens mij is mijn cyclus wel op orde,maar ik moet eerlijk zeggen dat ik tot vorige week ook niet echt er ernstig mee bezig was,maar nu begin ik toch wel de kriebels te krijgen,als het deze maand niet raak is ga ik maar eens beginnen met goed tellen enzo,ik zie het wel....of niet...!!(hopelijk)

Terug
Bovenaan