hoelang al bezig?

Hoi,

ik ben 25. Ben met nieuwjaar gestopt met de pil. Zijn immiddels bezig met ronde 8 (heb gelukkig een vrij korte cyclus van 25 a 26 dagen) en we gaan nog steeds voor 200% voor ons eerste kindje!

liefs Caroline

Hoi allemaal,

Ik ben bijna 33, zit in ronde 2 van ons derde kindje, andere twee zijn 3 en 6.
Heb als het goed is ongeveer 25 juli mijn NOD.

groetjes MP

Hallo Allemaal,
Ik ben 24 en we zijn nu in de 7e ronde voor ons 1e kindje.
Het is elke keer weer afwachten en nu we steeds een ronde verder komen word het elke keer weer moeilijker, tenminste dat merk ik dan bij mezelf.Zodra ik zie dat ik ongesteld ben komt er toch even een dip.
We wachten het gewoon af!
Succes allemaal!
Groetjes

Hoi,

Ik ben 28. Vanaf September bezig voor ons eerste kindje. In Oktober was ik gelijk zwanger, maar in November helaas een miskraam. Nu ben ik weer zwanger(bijna 6 weken) maar heb weer bloedingen, dus ik vrees het ergste.
Goed maandag echo, dan weten we meer.
Succes met zwanger worden allemaal.
Liefs Kaly

Hoi,

Ik ben 29 en we zitten in ronde 7 voor ons 1e kindje. Ik heb 5 juli mijn NOD, dus het komt weer dichtbij. Blijft elke keer weer zoooo spannend. Ik heb een goed gevoel, volgens mij mijn eisprong gevoeld en goed gericht geklust. Succes allemaal en vooral degene die wat langer aan het proberen zijn.

Muisje77

Ik ben 26 jaar, sinds 9 juni geen pil meer aangeraakt en nog niet ongesteld geworden.. Ik vind het heerlijk om geen hormonen meer te slikken, ben vrolijker en heb ook veel meer zin dan gewoonlijk. Mijn vriend dacht dat het door de baby-wens kwam, maar in de eerste week na je pil-ongi ben je nog niet echt vruchtbaar. Hij is er dus dubbel zo blij mee dat ik van de pil af ben!

Het lijkt me superspannend, want het zou onze eerste zijn. Ik heb ruim 12 jaar de pil geslikt en ben dus een beetje bang dat mijn lichaam geen idee heeft hoe ze het zelf moet regelen...

Succes allemaal!

Hoi Daan,

ik ben 28, 2 jaar bezig en ben nu zwanger(spontaan) en 1 mk in 2005 gehad.

succes met klussen allemaal\
nanda

Hoi,

sinds januari ben ik gestopt met de pil en in februari begonnen om zwanger te raken, eind maart was ik zwanger maar na ongeveer 5 weken een miskraam, nu heb ik reeds een ongesteldheid na mijn miskraam gehad en 5 juli NOD, ik hoop uiteraard dat het wegblijft!

Terug
Bovenaan