hoelang doorslapen?

hoi,

nou hier nog een slaapkop!! ik geef senna om 9 uur de laatste keer de borst en dan ''s ochtends om 9 uur weer!
hij is nu 3 maanden. ik weet ook niet of dit officieel wel mag maar hij doet het zo ontzettend goed dat ik het maar laat!
hij sliep met 7 weken al door dus wij hebben echt vreselijk geluk!!
nou succes ermee!

liefs marijke

Hoi,

Hier ook een langslaper. s' Avonds om 19.00-19.30 de laatste voeding en 's morgens rond een uur of   7.00u. Dit doet ie sinds ie 9 weken was. Heerlijk!! Heb altijd op verzoek gevoed en hij kwam 's nachts gewoon elke keer wat later. Mijn oudste deed dit toen ie 12 weken was. Misschien dat het ook wel met het gewicht te maken heeft want Hidde is al bijna 8 kg nu.
Naar mijn idee regelt het altijd wel vanzelf. Alleen hebben sommigen echt de pech dat het heel alng duurt. Succes en houdt vol!!

Marjanne

hier nog zo'n slaperd!boas is nu bijna 4 maanden,maar als sinds een week of 12 krijgt hij rond 22 uur zn laatste fles en slaapt dan tot 9 uur,vaak zelfs tot half 10!als ik ga werken sta ik om 7 uur op en krijgt hij een fles meer(5).anders kom ik om 19 uur uit met de laatste en ben ik bang dat hij dan ook doorslaapt tot half 10 en dat vind ik wel te lang.al zou hij het misschien best aankunnen.dat ie nog maar 4 flessen krijgt is trouwens nog niet zo heel lang hoor.paar weken pas,toen kwam hij opeens  pas na 4/4,5 uur voor een voeding en had eerder gewoon echt geen trek.terwijl hij de eerste 3 maanden na 3 uur al gilde van de honger.
groetjes kari

Marieke (3 mnd) mocht ook nog steeds 10 uur maximaal tussen de voedingen hebben. Helaas haalt ze dat de laatste dagen niet meer. Ze sliep heerlijk door van 23.00 tot 07.00 uur, maar de laatste dagen komt ze weer tussen 5 en 6 uur!   KOrte nachtjes hoor!

groetjes,
Sabine

Hoi Ruth,
Ik geen flesvoeding maar ik maak Janine (11wkn) om 7 uur wakker voor haar eerste fles. Dat doe ik omdat ze anders uit haarzelf komt om een uur of 10 en dan is de rest van de dag erg onrustig. Ze heeft de laatste fles om 9 uur. Dit werkt voor ons prima.
groetjes Nathalie

Terug
Bovenaan