hoelang doorslapen?

Hoi

Die van ons is nu 11 wk en slaapt sinds 3 dagen goed door daarvoor was het 7 uur en nu van 7.45 laatste voeding en daarna naar bed tot 6.00 uur. Heerlijk is dat.

Daarvoor sliep hij van 7.45 laatste voeding tot 4.00 uur (dit doet hij al vanaf week 6)

Groetjes gienie

Hoi Ruth,

Ik heb jouw vraag even opgezocht op het borstvoedingsforum. De meningen verschillen een beetje, de één zegt lekker laten slapen zolang je baby wil, de ander zegt maximaal 10 uur ertussen.

Ik ben het gaan opzoeken omdat Yanick de afgelopen 2 avonden heeft besloten dat de borst van 23 uur onzin is. Heel gek, hij drinkt rond 20 uur, blijft dan wakker en valt tegen 22:30  is slaap (terwijl hij eerst juist rond 23 uur kwam). Dus  ik probeer hem  nog te voeden  voordat hij echt slaapt, lukt niet. Niet gewoon geen interesse, maar keihard huilen als ik alleen al aanstalte maak om met de borst richting zijn gezicht te gaan. Vanochtend om 6:30 heb ik hem  maar wakker gemaakt, beetje drinken en weer verder slapen.    

Op zich vind ik het prima dat hij 's nachts langer tussen de voedingen laat, maar ik vind het zo gek dat het zo plotseling gebeurt. Ik had gedacht dat het langzaam steeds een uurtje langer zou worden. Dus nou ben ik hier erg onzeker over (het is ook nooit goed, hihi!!)

hoi

ff een vraagje aan de doorslapers...... op bv...... Hoeveel tijd zit er overdag dan tussen de voedingen?

Joshua komt om de 4-4,5 uur dit is ook s'nachts dus kom op 5/6 voedingen per dag uit, overdag wil hij echt niet eerder eten. Soms komt hij om de 5 uur in de avond dus bijvoorbeeld van 19.00-24.00.

grt suuz mv joshua 8-2-07

Tot 2 dagen geleden sliep Yanick van 23 uur tot 5:30. Ik weet niet of je dat bij doorslapen rekent? (ik wel) Overdag kwam hij dan om de  2,5 a  3,5 uur (en soms al na 2  uur). We kwamen dan op 8 voedingen per etmaal. Maar sinds 2 dagen is dit hele ritme zoek     Hij laat  nu veel langer tussen de voedingen (4 a 5 uur) en drinkt dan ook heel  kort. Dus ik weet   niet zo goed waar dit nu heen gaat...  

Hoi Suuz,
Floor drinkt overdag om de 4 uur. Ik maak haar 's morgens maar wakker omdat ik anders die 5 voedingen (die ze volgens het cb echt nog nodig heeft) niet meer kan plannen.
Ze heeft na 4 uur echt wel trek, ze begint altijd precies op tijd te jammeren.
Ik heb toch het cb maar even gebeld over dat lange slapen, ze vonden dat ze inderdaad maximaal 10 uur mag slapen ivm te laag suikergehalte in haar bloed.
Ze zeiden: tot 5 maanden minimaal 5 voedingen. Maar ik denk dat ik toch maar over en paar weekjes kijk hoe het met 4 voedingen gaat......
groetjes van Ruth

Goewan drinkt overdags om de 2 uur (helaas nog steeds),

s avonds wisselt of

19.00 laatste fles en dan s ochtends pas rond kwart voor tien

en als hij savonds moeilijk is krijgt hij de laatste fles om 11 uur maar komt dan kwart over 3 snachts alweer.

maar hij heeft dagen dat hij wel 11 uur niets drinkt doordat hij slaapt

Terug
Bovenaan